GM nebeparduos „Opel“ markės

„General Motors“ koncernas nebeparduos „Opel“ markės Rusijos-Kanados konsorciumui „Magna-Sberbank“, pranešė Agence France-Presse. Tokį sprendimą vakar, lapkričio 3 dieną, priėmė koncerno  direktorių taryba.

GM nusprendė pasilikti „Opel“ markę dėl pagerėjusios situacijos koncerne ir dėl svarbaus „Opel“ vaidmens, kurį įmonė vaidina koncerno globalioje strategijoje.  Sandorio atsisakymas turės teigiamą reikšmę pirkėjams, darbuotojams, pardavėjams, tiekėjams, rašoma pranešime spaudai.

Priminsime, kad anksčiau 55 procentai „Opel“ akcijų paketo buvo siūlomi „Magnai“ ir „Sberbankui“ mainais į 500-milijonines investicijas, 35 procentai akcijų būtų pasilikę  GM nuosavybėje, o 10 procentų – atitekę profsąjungoms.

Vokietijos valdžia buvo pažadėjusi „Opel“ gamyklą paremti 4,5 milijardais eurų. Tačiau Europos komisijai šis pažadas sukėlė įtarimų, mat buvo pažadėta, kad parama bus tik tuo atveju, jei pirkėjas bus būtent „Magna-Sberbank“.

„Opel“ darbuotojai pasisako, kad įmonė būtų parduota. Darbuotojai netgi sutiko, kad būtų mažinamas personalo skaičius, kad tik įvyktų sandoris tarp GM ir „Magna-Sberbanko“. Gali būti, kad darbuotojai netgi streikuos, jei sandoris neįvyks. Kaip reaguoja profsąjungos į tokį įvykių eigos posūkį, kol kas nežinoma.

www.auto-bild.lt