Nors skirtinguose Europos miestuose dalyviai pro „Monte Carlo Historique“ ralio starto arkas prariedėjo dar sausio 30-tą dieną, lenktynės greičio ruožuose prasidėjo tik vasario 1-ąją. Ir nepaisant sudėtingų kelio sąlygų, tiek Karolio Raišio su Ovidijumi Meilūnu, tiek Tado Vitkevičiaus ir Lino Žvinakevičiaus ekipažai varžybas pradėjo sėkmingai.
1961-ųjų metų gamybos „Jaguar MKII“ važiuojantys Karolis Raišys su Ovidijumi Meilūnu ralį iš karto pradėjo stipriai, rodydami interesą podiumui. Po 2 greičio ruožų jie klasifikuojami 4-i bendroje įskaitoje ir pirmauja seniausių automobilių kategorijoje.
„Ralis mus pasitiko sudėtingomis kelio sąlygomis, apsnigtais ir apledėjusiais greičio ruožais, o tai mums pravartu. Padariau vieną klaidelę, bet ji – minimali, praradau tik kelias sekundes“, – sakė Karolis Raišys.
Klasikinių automobilių raliai vyksta lenktynių tiksliam laikui principu. Dalyviai privalo visą greičio ruožą važiuoti tiksliai organizatorių užduotu greičiu, ir tarpiniuose punktuose pasirodyti tiksliai tą sekundę, kurią kuri yra numatyta. Organizatoriai dalyviams matavimo taškų nepraneša, tad ekipažai, kad ir koks kelias, kad ir kokio staigumo posūkiai kalnų serpantinuose, visuomet privalo laikyti užduotą greitį. Vėluojantiems arba skubantiems tarpiniuose matavimuose skiriamos baudos, 10 taškų už sekundę, laimi tie, kurie surenka mažiausiai taškų.
Šiemet „Monte Carlo Historique 2025“ dalyvius pasitiko taip, kaip priklauso: nenuspėjamomis sąlygomis. Pusė greičio ruožo sniege, kita pusė, už kalno – sausas asfaltas, taigi reikėjo deramai pasirinkti padangas.
Didelę lenktynių patirtį turinčiam Karoliui Raišiui tai pliusas – prastos kelio sąlygos gerai atsijoja vairuotojus pagal kompetencijas. Pirmame greičio ruože lietuvis buvo 12-oje pozicijoje, o antrame – 4-as. Tačiau antrame greičio ruože „prisidirbo“ lyderiai, ir taip stabiliai važiavęs „Ovoko Racing“ ekipažas atsidūrė 4-oje vietoje absoliučioje įskaitoje, ir tapo lyderiais I-oje klasėje, kurioje dalyviai važiuoja seniausiais automobiliais.
Maloniai nustebino ir Tado Vitkevičiaus bei Lino Žvinakevičiaus ekipažas, kuriuos šiame prestižiniame ir itin sudėtingame ralyje galima laikyti naujokais. Tadas 1978 metų gamybos „Saab 96 V-4“ automobiliu važiuoja antrą kartą, Linas jam šturmanauja pirmą. Jie antrame greičio ruože parodė 3 rezultatą. Vis tik prasčiau pasisekęs pirmasis, kuriame jie buvo 76-i lėmė, kad dabar šie lietuviai klasifikuojami 58-oje pozicijoje. Ralyje lenktynes tęsia 214 dalyvių.