PEUGEOT pristatė naująjį daugiafunkcį elektromobilį E-RIFTER

Modelių gamos atnaujinimą tęsiantis koncernas PEUGEOT pristatė naująjį E-RIFTER. Kaip ir kituose pastaruoju metu pristatytuose elektriniuose Prancūzijos gamintojo modeliuose, taip ir šiame buvo įrengta dar pažangesnė ir našesnė elektros pavara. Plačiu funkcionalumu ir universalumu išsiskiriantis automobilis taps dar naudingesnis pačių įvairiausių poreikių turintiems vairuotojams.

PEUGEOT siekia iki 2025 metų tapti pirmaujančiu prekių ženklu elektromobilių rinkoje. E-RIFTER pristatę prancūzai dabar siūlo plačiausią elektros energija varomų automobilių gamą tarp Europos gamintojų. Ją sudaro 9 keleiviniai elektromobiliai ir 3 lengvieji komerciniai modeliai.

Laikantis elektros pavaros stiprinimo strategijos, naujajame E-RIFTER diegiama sistema leidžia viena įkrova nuvažiuoti 320 kilometrų. Kartu buvo patobulinti pagrindiniai šio modelio privalumai: komfortiškas, erdvus ir lengvai transformuojamas salonas, technologinė įranga, vairavimo patogumas ir patraukli išorė.

Išskirtinis universalumas

Dėl išskirtinio universalumo vertinamas modelis dar labiau sustiprino šią savybę įdiegus naujas technologijas ir dar geriau pritaikius saloną skirtingiems poreikiams. 

Siūlomos dvi naujojo E-RIFTER modelio versijos: penkiavietė arba septynvietė, o kėbulo ilgis gali siekti 4,4 m arba 4,7 m. Pasirinkus pastarąjį, automobilis turės tiek didesnes iškyšas, tiek ilgesnę ratų bazę, o tai leidžia visapusiškai išplėsti erdvę ir modelio viduje.

Antrojoje eilėje sumontuotas tris atskiras sėdynes galima lengvai sulankstyti ir nulenkti iki pat grindų. E-RIFTER turi dvejas stumdomas šonines duris ir didelį galinės bagažinės dangtį su atidaromu langu – ši savybė yra unikali segmente. 

E-RIFTER baterija dedama po grindimis, tad ji neturi įtakos automobilio salono tūriui. Penkiaviečio modelio bagažinėje telpa nuo 775 litrų krovinio (skaičiuojant iki viršutinio bagažo dangčio), o septynviečiame modelyje, nulenkus visas keleivių sėdynes, galima sutalpinti iki 4 000 litrų (skaičiuojant iki lubų). 

Be to, elektromobilyje yra daugybė papildomų erdvių smulkesniems daiktams susidėti – priklausomai nuo versijos, šiose dėtuvėse gali tilpti iki 186 litrų. Ilgus daiktus lengviau gabenti, nes priekinę keleivio sėdynę dabar taip pat galima nulenkti iki pat grindų.

Modernizuotos technologijos

Naujajame E-RIFTER įrengtas naujas 10 colių įstrižainės visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis. Vairuotojas gali pats nustatyti, kokia informacija turėtų būti jame pateikiama, įskaitant ir navigacijos sistemos duomenis bei informaciją apie energijos sunaudojimą ir baterijos įkrovimą. Salono centre taip pat įtaisytas 10 colių HD kokybės jutiklinis informacijos ir pramogų sistemos ekranas su prie interneto prijungta navigacijos sistema.

Gamintojai sumontavo naują kompaktišką oda aptrauktą ir šildomą vairą su integruotais valdymo mygtukais.

Naujos kartos modelyje įdiegtas platus pagalbinių vairavimo sistemų paketas. Jis apima vairuotojo nuovargio atpažinimo ir perspėjimo funkciją, eismo juostos laikymosi pagalbą, eismo ženklų atpažinimo funkciją, automatinę avarinio stabdymo sistemą su pėsčiųjų ir dviratininkų atpažinimo funkcijomis, greičio ribotuvą ir kt. Iš viso E-RIFTER diegiama 18 vairavimo pagalbos sistemų, o naujajame modelyje pritaikyta ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo technologija.

Siekdami patobulinti parkavimo pagalbą, gamintojai tarp automobilio priekio bei galo įrengė 12 jutiklių. Be to, naujajame modelyje įdiegta „VisioPark 180°“ sistema dabar turi didelės raiškos atbulinės eigos kamerą.

Didesnis našumas

Naujajame E-RIFTER pritaikytos moderniausios PEUGEOT ryšio ir elektros pavaros technologijos. Dėl to elektromobilis viena įkrova gali nuvažiuoti iki 320 kilometrų (duomenys sertifikuojami pagal kombinuotą WLTP ciklą). Elektromobilis išvysto iki 135 km/val. greitį, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 11,2 sek.

E-RIFTER elektros motoras išvysto maksimalią 100 kW (136 AG) galią ir 270 Nm sukimo momentą. Vairuotojas gali rinktis iš trijų važiavimo režimų. „Eco“ skirtas nuvažiuojamam atstumui maksimaliai padidinti, „Normal“ naudojamas normaliomis sąlygomis, o „Power“ užtikrina maksimalų našumą esant didžiausioms apkrovoms.

Siekiant optimizuoti viena įkrova įveikiamą atstumą, elektromobilyje buvo sumontuota nauja regeneracinė stabdžių sistema. Ji veikia trimis skirtingais energijos regeneravimo intensyvumo lygiais – šias parinktis vairuotojas kontroliuoja už vairo pritaisytomis mentelėmis. Be to, naujajame modelyje įdiegtas šilumos siurblys (priklausomai nuo valstybės, kurioje parduodamas modelis) didina keleivių komfortą, padeda optimizuoti našumą ir pailginti nuvažiuojamą atstumą.

Elektromobilyje standartiškai naudojamas integruotas 7,4 kW galios įkroviklis, o papildomai yra galimybė užsisakyti 11 kW trifazį įkroviklį. 50 kWh naudingosios talpos bateriją nuolatinės srovės stotelėje galima įkrauti iki 100 kW sparta.

Naujausios ryšio technologijos

Automobilyje įdiegta „PEUGEOT i-Connect“ sistema palaiko visapusišką ir greitą prisijungimą prie mobiliųjų įrenginių per belaidį ryšį su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programėlėmis. Papildomai užsisakius „PEUGEOT i-Connect Advanced“ sistemą, automobilyje bus integruota didelio našumo prie interneto prijungta „TomTom“ navigacija. Programinės įrangos naujiniai atsisiunčiami belaidžiu nuotoliniu būdu.

Keliaujančiųjų patogumui pagrindines funkcijas galima valdyti balso komandomis. Išmaniuosius telefonus paprasta įkrauti naudojant centrinėje konsolėje įdiegtą belaidį įkroviklį. Be to, elektromobilyje sumontuoti du USB-C ir vienas USB-A lizdai bei 230 V maitinimo lizdas. 

Išmaniųjų telefonų naudotojams pravers „MyPeugeot“ programėlė, kurioje dabar – naujos ryšio paslaugos ir galimybės. Pavyzdžiui, ji leidžia naršyti virtualiąją techninės priežiūros knygelę, į elektromobilį atsiųsti iš anksto suplanuotus maršrutus, iš anksto susidėlioti kelionės maršrutą, atsižvelgiant į įkrovimo stotelių vietą ir netgi įkrovimo laiką. Programėlė taip pat suteikia galimybę nuotoliniu būdu valdyti durelių užraktą, įjungti šviesas ar garsinį signalą. 

Taip pat nuotoliniu būdu galima aktyvuoti elektromobilio baterijos temperatūros reguliavimą, iš anksto suplanuoti, pradėti ar užbaigti įkrovimo sesiją.