„Lexus“ paskelbė, kad peržengė 2 mln. parduotų elektrifikuotų automobilių ribą. Šią kartelę automobilių gamintojas peržengė šiemet, balandžio pabaigoje. Tam, kad dar labiau paskatintų elektra varomų automobilių plėtrą, „Lexus“ dar šių metų pabaigoje planuoja rinkai pristatyti savo pirmąjį iš tinklo įkraunamą hibridinį modelį, o dar po metų, 2022-ųjų pabaigoje, visiškai naują elektromobilį, rašoma pranešime.
Šiuo metu „Lexus“ gamoje yra devyni elektrifikuoti automobiliai, tarp kurių ir hibridiniai, ir visiškai elektra varomi modeliai, parduodami maždaug 90 šalių visame pasaulyje. Skaičiuojama, kad 33 proc. visų „Lexus“ 2020-aisiais parduotų modelių turėjo elektros variklį. Vakarų ir Vidurio Europoje tokių automobilių dalis dar didesnė – 96 proc.
Iki 2025-ųjų „Lexus“ rengiasi pristatyti 20 naujų ar atnaujintų modelių, iš kurių daugiau nei 10 bus elektrifikuoti (elektromobiliai, iš tinklo įkraunami ir hibridiniai automobiliai). Minėti metai yra ir laikas, kai „Lexus“ užsibrėžęs pasiūlyti elektrifikuotą kiekvieno gamoje esančio modelio versiją. Be to, „Lexus“ viliasi, kad 2025-aisiais bendrovės elektrifikuoti automobiliai sudarys daugiau nei 50 proc. visų pasaulyje elektra važiuoti galinčių automobilių.
„Nuo pat „Lexus RX400h“ pasirodymo 2005-aisiais, „Lexus“ visuomet buvo elektrifikacijos lyderis prabangių automobilių segmente. Ir automobiliai nepaliaujamai tobulinami turint galvoje misiją suderinti puikiais važiavimo ir galios savybes su draugiškumu aplinkai. „Lexus“ toliau plečia savo elektrifikuotų automobilių gamą, kad pasiūlytų plačiausią pasirinkimą, atitinkantį klientų ir bendruomenės lūkesčius“, – sakė Raigo Kaseorg, „Lexus Baltic“ vadovas.
Elektrifikuoti „Lexus“ ateities modeliai bus aprūpinti DIRECT4 ir sistema, apjungiančia vairo kryžmę su visiškai elektriniu vairo pasukimo valdymu (angl. Steer-by-wire). DIRECT4 yra technologija, paskirstanti sukimo momentą visiems varantiesiems ratams. Ji apjungia precizišką automobilio galios valdymą su sistema, elektroniniu būdu kontroliuojančia vairo pasukimą ir šitaip užtikrinančią automobilio paklusnumą. Visa tai užtikrina, kad automobilis būtų išties dinamiškas, o įspūdinga vairavimo patirtis paliestų visus penkis pojūčius, ko padaryti negali įprasti automobiliai.
2050-aisiais „Lexus“ užsibrėžęs neutralizuoti anglies dvideginio emisijas visame automobilio gyvavimo cikle, neatmetant nei medžiagų ar dalių jam gavybos, gamybos, o taip pat ir logistikos, vairavimo, perdirbimo ar sunaikinimo.
Elektrifikuoti automobiliai leido „Lexus“ sumažinti anglies dvideginio emisijų taršą apie 19 mln. tonų visame pasaulyje (nuo 2005 m. iki 2021 m. balandžio pabaigos). „Lexus“ ir toliau rengiasi užimti lyderio poziciją auginant elektrifikuotų automobilių skaičių ir mažinant anglies dvideginio emisijas, šitaip tęsdamas įmonės užsibrėžtą misiją neutralizuoti CO2 emisijas ir įgyvendinti darnaus vystymosi tikslus.
Remdamasis „tinkamo laiko, tinkamos vietos, tinkamo produkto“ filosofija, „Lexus“ viliasi toliau vystyti savo elektrifikuotų produktų portfelį taip, kad šis atitiktų įvairius energijos šaltinius ir įvairialypę infrastruktūrą visame pasaulyje.
Bendras „Lexus“ elektrifikuotų automobilių pardavimas nuo 2005 m. iki 2021 m. balandžio pabaigos:
Visame pasaulyje: 2,02 mln. automobilių
Europoje: 540 tūkst.
JAV: 499 tūkst.
Kinijoje: 387 tūkst.
Japonijoje: 400 tūkst.
Kitur: 194 tūkst.
Pardavimas pagal modelius:
RX: 518 tūkst.
ES: 384 tūkst.
CT: 372 tūkst.
NX: 285 tūkst.
UX/UX EV: 137 tūkst.
IS/LS/RC/LC ir kitų: 324 tūkst.