Nuo pat pasirodymo 2009-iais, „Porsche Panamera“ vairuotojams pasiūlė unikalų derinį – sportinio automobilio dinamiškumą ir aukščiausio lygio prabangą bei komfortą. Atnaujintas antrosios kartos „ Porsche Panamera“ šias savybes sustiprina dar labiau, o hibridinė jo versija, naudodama tik elektros energiją, leis mėgautis dar ilgesnėmis kelionėmis, rašoma pranešime.
„Vos rinkoje pasirodęs, „Porsche Panamera“ automobilis iš karto sulaukė dėmesio iš vairuotojų, kurie norėjo ne tik tokios klasės automobiliams būdingos prabangos bei komforto, tačiau ir aštrių, sportiškų įspūdžių. Atnaujintas modelis dar labiau sustiprina visas unikalias „Panamera“ savybes, kurios sužavėjo viso pasaulio vairuotojus. Nuo šiol, galingiausia „Panamera“ versija „Turbo S“, pasižymės charakteristikomis, kurios būdingos greičiausiems pasaulio sportiniams automobiliams, o hibridinė „4S E-Hybrid“ leis dar geriau išnaudoti elektros energijos teikiamus privalumus“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Nuo 0 iki 100 km/val. – per 3,1 sekundės
Galingiausia „Porsche Panamera“ versija „Turbo S“ bus aprūpinta 4.0 l darbinio tūrio V8 varikliu su dviem turbinomis, kurio galingumas siekia 630 arklio galių, o sukimo momentas net 820 Nm. Tai 80 arklio galių ir 50 Nm daugiau nei iki šiol siūlė iki šiol „Panamera Turbo“ versija. Tokios charakteristikos leidžia pasiekti sportiniams automobiliams būdingas dinamines savybes – nuo 0 iki 100 km/val., aktyvavus „Sport Plus“ režimą, „Panamera Turbo S“ įsibėgėja per 3,1 sekundės, o maksimalus greitis siekia 315 km/val.
Tam, kad įveikiant posūkius variklio galia būtų kontroliuojama efektyviau, trijų kamerų pneumatinė pakaba su „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) funkcija, dinaminė posvyrio stabilizavimo „Porsche Dynamic Chassis Control Sport“ (PDCC Sport) ir sukimo momento valdymo „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus) sistemos kiekvienai modifikacijai buvo derinamos individualiai.
Savo sportišką charakterį „Panamera Turbo S“ jau spėjo pademonstruoti daugiau nei 20 kilometrų ilgio Niurburgringo trasoje Vokietijoje. Vieną legendinės trasos ratą, „Porsche“ bandytojas Larsas Kernas, su „Turbo S“, įveikė per 7 min. 29,81 sekundės – tai naujas tokios klasės automobilių rekordas.
Didesnis atstumas naudojant tik elektrą
Vairuotojams, kurie nori ne tik sportiškų charakteristikų, bet ir ekonomijos, visame pasaulyje pripažinta „Panamera 4S E-Hybrid“ versija nuo šiol pasiūlys dar didesnį įveikiamą atstumą naudojant tik elektros energiją. Dėl nuo 14,1 iki 17,9 kWh padidėjusios akumuliatoriaus talpos, iš tinklo įkraunama hibridinė „Panamera“, naudojant tik elektros energiją, nuo šiol galės įveikti iki 54 kilometrų atstumą (matuojant pagal WLTP metodiką).
„Panamera 4S E-Hybrid“ nenuvils ir savo dinaminėmis savybėmis, o dar labiau džiugina tai, kad jau standartinėje įrangoje automobilis turės „Sport Chrono Package“ paketą. Hibridinę sistemą sudaro 136 arklio galių elektros ir 2,9 l darbinio tūrio V6 biturbo benzininis varikliai, kurie bendrai pasiekia 560 arklio galių ir 750 Nm sukimo momentą. Hibridinę sistemą išnaudojant pilnu pajėgumu, nuo 0 iki 100 km/val. „Panamera 4S E-Hybrid“ įsibėgėja per 3,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 298 km/val.
Griausmingas V8 ir dinamiškas V6 varikliai
Atnaujinta „Panamera GTS“ versija vairuotojams pasiūlys daugiau galios ir griausmingą variklio garsą. Nuo šiol į GTS montuojamo V8 benzininio variklio su dviem turbinomis galia sieks 480 arklio galių ir 620 Nm sukimo momentą. Tai 20 arklio galių daugiau nei iki šiol gamintame „Panamera GTS“. Šis variklis džiugins ne tik dinamišku važiavimu, bet ir nauja standartiškai montuojama sportine išmetimo sistema.
Į „Panamera“ ir „Panamera 4“ bus montuojamas dinamiškas 2,9 l darbinio tūrio V6 benzininis variklis su dviem turbinomis. Šis variklis pasiekia 330 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą.
Aštresnis „Panamera“ veidas
Visi atnaujinti „Panamera“ modeliai, įskaitant „Sport Turismo“ ir „Executive“ versiją su prailginta ratų baze, priklausomai nuo pasirinkto variklio, nuo šiol jau standartiškai bus papuošti „Sport Design“ priekiniu bamperiu su ryškesnėmis oro įsiurbimo grotelėmis, didesnėmis šoninėmis oro aušinimo angomis ir vientisu galiniu žibintu. Visiškai naujas „Panamera Turbo S“ priekinės dalies dizainas išsiskirs dar didesnėmis oro įsiurbimo angomis ir kėbulo spalva dažytais išorės elementais.
Pastebimai atnaujinta ir galinė „Panamera“ dalis. Dabar čia išsiskiria šviesų juosta, kuri yra vientisa ir jungia naujo dizaino pagrindinius galinius LED žibintus. Pasirinkę „Panamera GTS“ gaus patamsintus „Exclusive Design“ žibintus, kartu su dinamine pasitikimo-palydėjimo funkcija.
Atnaujintas ir lengvojo lydinio ratlankių pasirinkimas. „Porsche Panamera“ pirkėjams bus siūlomi trys nauji ratlankių dizaino variantai, todėl nuo šiol pirkėjai galės rinktis vieną iš dešimties 20 arba 21 colio ratlankių dizainų.
Skaitmeninės sąsajos ir naujos sistemos saugumui užtikrinti
Atnaujinti „Porsche Panamera“ bus aprūpinti „Porsche Communication Management“ (PCM) sistema. Joje bus patobulintas valdymas balsu, apie pavojus ir eismo įvykius realiuoju laiku perspėjanti sistema, bevielė „Apple CarPlay“ sąsaja ir daugybė kitų paslaugų.
Taip pat standartinėje įrangoje bus važiavimo juostos palaikymo ir ženklų atpažinimo sistemos, o „Porsche InnoDrive“ pakete bus integruota adaptyvi greičio palaikymo, naktinio matymo, eismo juostos keitimo sistemos bei parkavimo asistentas su 360 laipsnių apžvalgos kamera. Važiavimą naktį palengvins atnaujinti LED PDLS Plus žibintai.
Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 94 620 EUR, pirmiesiems pirkėjams automobiliai bus perduoti jau lapkričio mėnesį.