Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye – jau vien tik šis pavadinimas skamba taip pat puikiai, kaip ir šio automobilio variklio skleidžiamas garsas.
Šis pamišelis didžiuojasi savo tamsiai žalia spalva. Ant didžiulio variklio dangčio, kaip dera tokiam automobiliui, jis turi dvi oro įsiurbimo angas. Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye – kaip nuostabiai skamba šie žodžiai! Tarytum šis ,,raumenų kalnas” būtų atvykęs iš paties pragaro. ,,Auto Bild” testuotojai juo nuvažiavo 808 km JAV greitkeliais, norėdami visus jo 808 ,,arklius” spustelėti pentinais. Jojimas buvo tarsi sėdėtum ant patrankos sviedinio.
Koks garsas, kokia muzika! Tas brutaliai šiurkštaus V8 variklio burbsėjimo ir ruonio raudojimą primenančių kompresoriaus skleidžiamų garsų miksas yra nepakartojamas. Visi net pašiurpo mums išlekiant iš daugiaaukščio garažo. Dodge neįtikėtinai garsus. O benzino jis sriaubia tarsi į dugno neturintį degalų baką: 40 litrų šimtui kilometrų! Mūsų kelionės pabaigoje bake teliko 22 litrai. nuotolis – 320 km, bako talpa – 70 litrų. Sportinį vairavimo stilių mėgstantis vairuotojas gali savęs paklausti, kiek benzino ši ,,pragaro katė” sugertų ,,iki dugno” numynus akceleratoriaus paminą (327 km/h) važiuojant vokiškais greitkeliais.
Kodėl šis SRT modelis pašoka iš vietos it kokia Šmidto katė, aišku lyg dukart du – jo sukimo momentas siekia 959 Nm. O kad šis ,,raumenų kalnas” su galiniais varančiaisiais ratais net ir važiuodamas 120 km/h greičiu esant 3500 apsukų ir įjungus ketvirtą pavarą staiga paspaudus akceleratoriaus pedalą prasuka galinius ratus, mus tikrai nustebino. Keturi skirtingi važiavimo režimai (,,Track”, ,,Sport”, ,,Custom”, ,,Auto”) daro įtaką vairo sistemos darbui, pavarų perjungimui, amortizatorių nustatymams ir akceleratoriaus dozavimui. Vis dėlto, nepaisant pasirinkto važiavimo režimo, staiga paspaudus akceleratorių, Hellcat, kaip ir dera pašėlusiai pragaro katei, visada įkanda.
Siekdami nustelbti variklio gausmą, konstruktoriai sumontavo nuostabaus garso ,,Harman Kardon” įrangą su 18 garsiakalbių ir dar vienu žemų dažnių garsiakalbiu. Informacinė pramoginė sistema valdoma 8,4 colio dydžio liečiamajame ekrane. O kaipgi kaina? To ir derėjo tikėtis: šis Redeye modelis kainuoja 78 745 dolerius (69 000 eurų). Jungtinėse Amerikos Valstijose už 27 595 dolerius (24 000 eurų) galima įsigyti ir bazinės versijos Challenger modelį su 3,6 litro darbinio tūrio V6 varikliu.
IŠVADA
Net oda šiurpsta! Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye – tai vienas labiausiai pasiutusių tokio tipo automobilių. Deja, kol kas jis sutinkamas tik Jungtinėse Amerikos Valstijose, bet tik laiko klausimas, kada šis šiurkštaus V8 variklio gaudimu išsiskiriantis modelis pasirodys ir Europoje.
ABL, 2019 Nr. 2