Ar įsivaizduojate, koks jausmas būti iššautam iš patrankos? Tai patyrė „Vanagas Extreme Machines“ autorius Benediktas Vanagas. Tiesa – nedarydamas žalos sau ir aplinkinių sveikatai. Kaip? Ogi atsisėdus už elektromobilio „Tesla Model 3 Performance“ vairo.
Automobilių gamintojai sukuria pačių įvairiausių funkcionalumų, kad tik pritrauktų kuo daugiau pirkėjų. Tiesa, naujuose modeliuose gausu ne tik vairavimą lengvinančių technologijų, bet ir pramogų ar ne itin reikšmingų smulkmenėlių. Antai „Tesla Model 3“ galima žaisti lenktynių principu paremtą kompiuterinį žaidimą naudojant automobilio vairą ir pedalus ar… Užsikurti laužą. Tačiau tai – ne vieninteliai šio elektromobilio išskirtinumai.
„Tesla“ labiausiai žinoma ne tik dėl vėluojančių gamybos terminų, bet ir dėl sunkiai suvokiamo pagreičio, kurį sugeneruoti padeda elektrinis variklis. „Model 3“ versija „Performance“ iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,2 sekundės, o tai – superautomobilių duomenys.
Nors automobilį testavęs B. Vanagas pasigedo įprasto variklio burzgimo, tačiau naujausios technologijos iš tiesų atima žadą. Pavyzdžiui, šiame elektromobilyje rasite vos keletą mygtukų – kone visas automobilio valdymas vyksta per 15 colių dydžio lietimui jautrų ekraną, o savo mobiliuoju telefonu su specialia aplikacija galima atlikti daugybę kitų veiksmų: nuotoliniu būdu išvažiuoti iš stovėjimo vietos, pamirksėti žibintais, atidaryti bagažinę, pašildyti ar atvėsinti saloną ir daug kitų funkcijų.
Pasakojimas apie „Tesla“ yra jau penktasis beveik 25 tūkst. prenumeratorių turinčio B. Vanago „Youtube“ kanalo rubrikos „Vanagas Extreme Machines“ epizodas. Komandos „General Financing team Pilane“ pilotas B. Vanagas ateityje žada dar įspūdingesnės ir įvairesnės technikos apžvalgų, na o video apie „Tesla Model 3“ pamatyti galite čia: http://bit.ly/TeslaModel3_Performance.
V. Pilkausko nuotr.
www.auto-bild.lt