„Alfa Romeo“ komanda pristatė 2019 m. „Formulės 1“ automobilį

„Alfa Romeo“ automobiliai yra išskirtiniai ne tik savo išvaizda, bet ir techninėmis galimybėmis. Nuo jų neatsilieka ir „Formulės 1“ komanda „Alfa Romeo Racing“, 2019 m. sezono formulės pristatymui pasirinkusi išties neeilinį laiką ir vietą. Naujasis raudonai baltas „Alfa Romeo Racing C38“ publikai buvo parodytas vasario 18 d., 8.30 val., likus lygiai 30 minučių iki pirmųjų 2019 m. „Formulės 1“ bandymų Barselonoje.

„Alfa Romeo“ pavadinimas siejamas su automobilių sportu nuo pat jo atsiradimo. Dabar jis matomas pačioje automobilių sporto karalienėje – „Formulėje 1“. Tai yra nuostabus įvertinimas kiekvienam „Alfa Romeo“ savininkui – labai mažai gatvėse važinėjančių automobilių naudoja „Formulėje 1“ išbandytus sprendimus“, – teigia „Alfa Romeo“ pardavimo vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Nauji lenktynininkai

2019 m. sezonas „Alfa Romeo Racing“ komandai atneša nemažai pokyčių. Tai ir naujas komandos pavadinimas (2018 m. ji buvo žinoma kaip „Alfa Romeo Sauber F1 Team“), ir gerokai patobulinta formulė, ir nauji lenktynininkai. Tai pasaulio čempionas, patyręs ilgametis „Scuderia Ferrari“ vairuotojas iš Suomijos Kimi Raikkonenas bei čempionato naujokas iš Italijos – Antonio Giovinazzi.

39 metų K. Raikkoneno automobilių sporto gerbėjams pristatinėti nereikia. Tai – vienas geriausių pasaulio lenktynininkų, pirmą kartą F1 debiutavęs 2001 metais ir iki šiol spėjęs laimėti vieną čempionatą (2007 m.) bei 21 lenktynių etapą. 2009–2011 m. Ledo žmogaus (angl. Iceman) pravardę turintis suomis dalyvavo pasaulio ralio čempionate, išbandė jėgas NASCAR lenktynių serijoje, tačiau 2012 m. vėl grįžo į pasaulio automobilių sporto karalienę – „Formulę 1“.

Italas A. Giovinazzi yra visiška priešingybė šaltajam ir patyrusiam suomiui. 25 metų sportininkas dalyvavo daugybėje lenktynių serijų, o „Formulės 1“ pasaulyje sukasi tik nuo 2017 m. Tais metais jis buvo kelių komandų bandytojas bei pasirodė dviejuose etapuose. 2018 m. testuotojo rolę jis išbandė „Alfa Romeo“ komandoje, čia įrodė savo vertę ir 2019 m. taps pagrindiniu vairuotoju.

2018-ųjų čempionate trečią vietą užėmęs K. Raikkonenas vairuos 7 numeriu pažymėtą „Stelvio“ modelį, o A. Giovinazzi – 99-ąjį „Giulia“.

Didelis potencialas

„Alfa Romeo Racing“ komandos formulės naudoja „Ferrari“ variklius – tuos pačius, kurie montuojami į legendinės „Scuderia Ferrari“ bolidus. Visą žiemą tobulintos automobilio techninės savybės bei surinktas greitų lenktynininkų duetas leidžia puoselėti viltis puikiai pasirodyti 2019 m. sezone.

Didelį potencialą komandos lenktynininkai pademonstravo jau bandymų Barselonos trasoje metu. Pirmadienį, pirmąją bandymų dieną, K. Raikkonenas pademonstravo penktą greičiausią ratą iš visų dalyvavusių sportininkų, o antradienio rytinėse treniruotėse A. Giovinazzi palypėjo iki trečios pozicijos.

2019 m. sezone visame pasaulyje vyks 21 „Formulės 1“ etapas. Pirmasis jų – jau kovo 17 d. Australijoje.

„Alfa Romeo Racing“ nėra naujas vardas „Formulės 1“ pasaulyje – pirmą kartą čempionate ši komanda dalyvavo dar 1950 m. ir jos lyderis Juanas Manuelis Fangio dvejus metus iš eilės tapo „Formulės 1“ pasaulio čempionu.

Organizatorių nuotr.

www.auto-bild.lt