Paryžius, Spalio 3, 2018 – Kia Motors tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje publikai parodė naująjį Kia ProCeed. Naujasis unikalų “Shooting brake” kėbulą turintis automobilis debiutuoja kartu su sportiškais modeliais: Ceed GT, ProCeed GT bei Ceed GT Line. Be to, surengta europinė naujojo Elektra varomo krosoverio Kia e-Niro premjera.
Emilio Herrera, vykdantysis Kia Motors Europe direktorius sako: „Naujieji automobiliai mūsų stende rodo kokias ambicijas mes sau keliame ir kiek esame aistringi kuriant naujus automobilius. ProCeed modelis pirkėjams pasiūlys išskirtinį ir emocingą dizainą, Ceed GT suteiks malonumą vairuoti, o e-Niro sudaužys visus iki šiol galiojusius barjerus įsigyti elektromobilį, nes tai praktiškas, patikimas ir malonus vairuoti automobilis.“
Visi keturi naujieji KIA modeliai, kuriuos gamintojas atskleidė Paryžiaus automobilių parodoje, bus parduodami su išskirtine KIA 7 metų arba 150 000 km ridos garantija. Ši garantija galioja ir e-Niro modelyje montuojamoms ličio-jonų polimerų baterijoms.
Naujasis Kia ProCeed savyje derina veržlias kupė formas ir universalo praktiškumą
Pirmą kartą publikai parodytas Paryžiuje, naujasis Kia ProCeed savyje derina išskirtinę išvaizdą ir universalo praktiškumą, nes turi penkių durų „Shooting brake“ kėbulą. Europoje jo prekyba prasidės kitų metų pradžioje.
Automobilis turi tą patį, iš ankstesnės kartos Kia pro_cee’d tridurio kupė paveldėtą vardą, tačiau tai visiškai naujos kartos automobilis, kurtas, konstruotas ir gaminamas Europoje. Jo išvaizdą kūrė ir konstravo KIA Europe padalinio Frankfurte, Vokietijoje, komanda, o gaminamas jis bus Slovakijoje, Žilinos mieste įsikūrusioje KIA gamykloje kartu su Ceed ir Ceed Sportswagon modeliais, kurie visuomenei pristatyti šių metų pradžioje.
Naujasis ProCeed įkūnija ankstesniojo antros kartos Kia pro_cee’d hečbeko atletiškumą ir išlaiko jo dvasią. Unikalus „Shooting brake“ kėbulas yra tarsi alternatyva trijų durų hečbekui ir pasižymi kompaktiškumu bei įspūdingomis proporcijomis. Automobilis turi neginčijamą kupė DNR – jis žemesnis ir ilgesnis nei hečbekas ar universalas „Sportswagon“ ir tai suteikia jam išskirtinį siluetą, nepanašų į jokį šios klasės automobilį.
Viduje ProCeed pasžymi tokia pat ergonomika kaip ir kiti Ceed šeimos nariai. Interjeras pasižymi puikios kokybės minkštomis paliesti medžiagomis. 7.0 colių lietimui jautrus ekranas tarsi kybo virš centrinės konsolės, o visos audio, navigacijos ir klimato kontrolės valdymo funkcijos įrengtos žemiau. Visa centrinė konsolė šiek tiek pakreipta vairuotojo pusėn, kad vairuojant būtų lengviau naudotis prietaisais.
Emilio Herrera komentuoja: „ProCeed modelis žengia kita kryptimi. Jeigu Ceed Sportswagon keri praktiškumu, tai ProCeed sužavės jaunas poras ar jaunas šeimas savo erdve ir universalo praktiškumu, tačiau visa tai puikiai dera su emocingu ir sportišku dizainu. Mes pasistengėme suderinti šias dvi sunkiai derančias savybes, todėl ProCeed yra pirmas automobilis savo klasėje, kuris gali pasigirti tokiu deriniu.“
Naujojo ProCeed „Shooting brake“ kėbulu gamyba prasidės lapkritį, o prekyba visoje Europoje prasidės kitų metų pirmą ketvirtį.
Kia Ceed GT koncentruojasi į sportiškumą, valdomumą ir važiavimo savybes
Naujasis Kia Ceed GT yra sportiškesnis negu bet kada ir debiutuoja šiandien Paryžiaus automobilių parodoje kartu su naujuoju ProCeed GT.
Pirmieji cee’d GT ir pro_cee’d GT rinkoje debiutavo 2013 metais ir tai buvo pirmieji „karštieji hečbekai“ Korėjos gamintojo istorijoje. Naujasis Ceed GT perima estafetės lazdelę iš savo pirmtakų, tačiau vairuotojams suteiks dar daugiau džiaugsmo, juose bus montuojamas galingas 1.6 litro T-GDi variklis su turbina ir tiesioginiu degalų įpurškimu, tačiau automobliis bus ne tik sportiškas, bet pasižymės ir komfortu, bus saugus ir technologiškai modernus.
Ceed GT sportiškas eksterjeras išsiskirs iš likusios Ceed šeimos. GT pasižymės atletiškesnėmis formomis, kitokiais buferiais ir nemažai raudonų akcentų aplink kėbulą.
GT automobiliai viduje naudoja tą pačią puikia ergonomika pasižyminčią interjero architektūrą kaip ir kiti Ceed šeimos nariai. Visos medžiagos – tik aukščiausios kokybės, minkštos liesti, viduje gausu metalizuotų paviršių, o centrinė konsolė šiek tiek pasukta į vairuotoją, kad būtų galima lengviau naudotis prietaisais vairuojant. Centrinės konsolės viršuje sumontuotas „sklendžiantis“ lietimui jautrus 7 arba 8 coilių ekranas, po kuriuo išdėstytas audio ir klimato kontrolės sistemos valdymas.
Pirmą kartą tokios galio sportiškas Kia hečbekas bus parduodamas ir su 7 pavarų automtine greičių dėže su dviguba sankaba, jeigu pirkėjai nepageidautų mechaninės šešių pavarų greičių dėžės.
Naujasis Ceed GT Žilina gamykloje Slovakijoje bus pradėtas gaminti jau šių metų lapkritį, o prekyba juo Europoje prasidės nuo kitų metų pradžios.
Sportiška GT išvaizda ir ekologiški varikliai su turbinomis – tai Kia Ceed GT Line
Paryžiaus automobilių parodoje debiutuoja ir naujieji Kia Ceed GT Line. Tai sportiškai, lyg GT atrodantys Ceed modeliai, kurių prekyba prasidės kitų metų pirmąjį ketvirtį.
Norėdami sustiprinti savo KIA vidutinės klasės automobilių gamą, Ceed GT Line komplektaciją gamintojai galės pasiūlyti visiems Ceed modelių gamos pirkėjams, tiek hečbekų, tiek ir universalų. Tuo tarpu naujasis ProCeed, jau kaip standartinę įrangą turės GT Line komplektaciją.
The Ceed GT Line eksterjeras pasymės išskirtiniais stilistiniais akcentais. Tai matinio chromo ir blizgiai juodos spalvos radiatoriaus aušinimo grotelių apvadai, unikalaus dizaino 17 arba 18 colių GT Line ratlankiai, kitokie buferiai, kurie bus identiški Ceed ir ProCeed Gt modeliams. Priešrūkiniai žibintai taip pat bus apvesti metalizuotais akcentais, kurie montuojami į GT ir Stinger modelius.
Viduje Ceed GT Line modeliai taip pat atrodys sportiškiau. Pilki lubų apmušalai bus pakeisti juodais, o ant durų slenksčių atsiras metalinės plokštelės. Priekinės sėdynės bus sportiškesnės, pasymės geresniu šoniniu kūno prilaikymu posūkiuose, o kaip papildoma įranga bus siūlomos identiškos GT modeliams sėdynės.
Ceed GT Line komplektacijos bus siūlomos kartu su šiais varikliais: Kia 1.0 litro ir 1.4 litro
T-GDi benzininiais, arba su 1.6 litro „Smartstream“ CRDi dyzeliniais. Tai mažesnio darbinio tūrio varikliai, pasižymintys nedideliu svoriu, kuris suteikia automobiliui ne tik ekonomiškumo, bet ir mažesnį svorį, t.y. geresnes valdymo savybes kelyje.
Kia e-Niro: krosoverio praktiškumas ir jokių emisijų
Visiškai naujas e-Niro derina savyje važiavimo malonumą, išskirtinę išvaizdą, krosoverio praktiškumą ir jokių emisijų – tai vienas geriausių pasiūlymų elektromobilių rinkoje visame pasaulyje. Pirmą kartą Paryžiuje jis debiutuoja kaip europinės specifikacijos automobilis, paruoštas pardavimui Senajame žemyne. Jis griauna barjerus elektromobilių skeptikams, nes suteikia galimybę būti nepriklausomiems, pasižymi didele rida pilnai pakrautais akumuliatoriais ir yra praktiškesnis už daugelį kitų elektromobliių.
Naujasis Kia e-Niro yra pirmasis elektra varomas krosoveris, gaminamas KIA kompanijos, kuris neturi jokių emisijų, o pilnai pakrautais akumuliatoriais gali nuvažiuoti net 485 km, nes turi 64 kWh talpos baterijas. Šių baterijų pagalba automobilis mieste gali nuvažiuoti net 615 km – daugiau negu dauguma automobilių, varomų įprastais degalais! e-Niro bus siūlomas ir su mažesnės talpos 39,2 kWh baterijomis, su kuriomis jis gali nuvažiuoti iki 312 km.
Viduje Kia e-Niro pasižymi modernia išvaizda ir didele erdve bei technologijomis, kurios puikiai dera su ekologiška transmisija. Vairuotojai taip pat turės galimybę mėgautis nemažai funkcijų, kurios padės pilnai pakrautais akumuliatoriais nuvažiuoti dar toliau, be to, čia bus gausu saugumo sistemų ir technologijų, automobilio interjeras ir eksterjeras skirsis nuo įprastais varikliais varomų Niro modelių.
Naujasis Kia e-Niro yra gaminamas Kia kompanijos Hwasung gamykloje Korėjoje. Jo prekyba europos rinkoje prasidės jau šių metų pabaigoje. e-Niro, kaip ir visi kiti KIA automobiliai, turės gamyklinę 7 metų arba 150 000 km ridos garantiją, kuri bus taikoma ir ličio-jonų polimerinėms automobilio batrijoms bei elektros varikliui.
www.auto-bild.lt