„Jaguar Classic“ praeities šedevrą sutuokė su pažangiausiomis ateities technologijomis
Gražiausio pasaulyje elektrinio automobilio karūna, kuria be konkurencijos lygiai prieš metus buvo apvainikuotas „Jaguar E-type Zero“ koncepcinis automobilis, ir didžiulė šio modelio sėkmė įkvėpė gamintoją žengti toliau: „Jaguar E-type Zero“ bus gaminami pardavimui rinkoje. Legendinį rodsterį „Jaguar E-Type“ naujam gyvenimui prikėlė klasikinių automobilių restauravimo padalinys „Jaguar Classic“.
Praėjusių metų rugsėjį „Jaguar Land Rover“ technologijų fiestoje debiutavęs „E-type Zero“ sulaukė tokių palankių reakcijų, kad gamintojui neliko nieko kita, tik patvirtinti – taip, ši klasikinio automobilio transformacija, varoma elektros jėgainės, bus pasiūlyta klientams.
„Mus pribloškė teigiama reakcija į „Jaguar E-type Zero“ koncepcinį automobilį. „Jaguar Classic“ veiklos kertinė atrama – leisti klasikinių automobilių savininkams mėgautis savo turimomis transporto priemonėmis nesibaiminant, kad juos aplenks ateities technologijos. „E-type Zero“ – neįtikėtina „E-Type“ paveldo ir „Classic Works“ meistrų patirties bei virtuoziškumo iliustracija, tuo pačiu metu įrodanti „Jaguar Land Rover“ ryžtą gaminti nulines taršos emisijas generuojančias transporto priemones visuose segmentuose, taip pat ir „Jaguar Classic“ segmente“, – sako „Jaguar Land Rover Classic“ direktorius Timas Hannigas.
Planuojama, kad pirmieji elektriniai „E-type Zero“ automobiliai klientus pasieks jau 2020 vasarą.
„Jaguar E-type Zero“ – modelis, kurio originaliame praeities kėbule, nepaliekančiame abejingų nuo pat „E-type“ debiuto 1961-aisiais, slypi 220 kW galios elektros motoras, sukurtas būtent šiam automobiliui. Ličio jonų baterija turi labai panašų svorį bei išmatavimus, kokius turėjo originalus „E-type“ šešių cilindrų variklis XK. Todėl ją buvo galima įmontuoti buvusio variklio vietoje.
„E-type Zero“ kėbulas yra visiškai originalus, kaip ir daugelis kitų svarbiausių dalių, todėl, nepaisant elektrinės jėgainės, jis atrodo, važiuoja ir yra valdomas kaip tikrasis „E-type“. Tiesa, jis kur kas dinamiškesnis – „E-type Zero“ sveria 46 kilogramais mažiau ir iki 100 km/h įsibėgėja per 5,5 sekundės.
1961-aisiais metais išleistas „E-type“ nuolat buvo renkamas gražiausiu visų laikų automobiliu. „Gražiausiu kada nors pagamintu automobiliu“ jį pavadino net Enzo Ferrari.
Kurdami „Jaguar E-type Zero“, „Jaguar Classic“ inžinieriai suderino klasikinių automobilių restauravimo patirtį su naujausiomis technologijomis, kurios buvo pritaikytos kuriant naująjį prabangų visiškai elektrinį visureigį „Jaguar I-PACE“. Kaip ir „I-PACE“, ateičiai atgimęs „E-type Zero“ pasižymi nulinėmis taršos emisijomis.
Vienu įkrovimu „E-type Zero“ gali nuvažiuoti apie 270 kilometrų. Tokį atstumą įveikti jam padeda nedidelis svoris bei puiki aerodinamika. Variklio energijos šaltinis – 40 kWh baterija, kurią galima įkrauti per 6-7 valandas (priklausomai nuo maitinimo šaltinio).
„Jaguar Classic“ taip pat siūlo dabartiniams „E-type“ savininkams jų turimų automobilių konversiją į elektra varomą variantą, o kad būtų išsaugotas autentiškumas, yra užtikrinama galimybė bet kada automobilį „atversti“ atgal į varomą tradiciniu kuru.
„Jaguar Classic“ specializuojasi restauruodamas pasaulinę šlovę pelniusius klasikinius automobilius – savo laiku technologijų madas diktavę modeliai grįžta su dviguba jėga, apdovanoti pažangiausiomis ateities technologijomis.
Gamintojo nuotr.
www.auto-bild.lt