Pastaraisiais mėnesiais didžiulį pakilimą patyrę „Audi“ gamintojai metus baigia spurtuodami. Vien per lapkričio mėnesį „premium“ klasės prekės ženklas klientams visame pasaulyje pristatė per 160 tūkst. automobilių, o tai yra net 4,5 proc. daugiau negu pernai. Bendrovė toliau stebi smarkiai išaugusią paklausą Šiaurės Amerikoje (+13,6 %) ir Kinijoje (+6,5 %), tuo tarpu pardavimai Europoje lyginant su pernykščiu lapkričiu išaugo 0,1 %. Bendrai mėnesio pabaigoje suskaičiuota apie 1 699 550 pardavimų visame pasaulyje, tai yra vos 0,8 proc. mažiau negu 2016-aisiais.
„Lietuvoje taip pat stebime „Audi“ pardavimų augimą. Tai sudaro 9 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, o populiariausiojo modelio – „Audi Q7“ – net 32 proc. „Audi A6” šių metų pardavimai palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai išaugę 76 proc. Naujieji modeliai „Audi Q2” ir „Audi Q5” taip pat sutikti labai gerai. Pardavimų augimo Lietuvoje tikimės ir kitąmet“, – sakė Ilzė Grasė-Kibildė, „Audi“ prekės ženklo vadovė Lietuvai ir Latvijai.
Pasaulyje fiksuotam „Audi“ pardavimų augimui įtakos turėjo nemažėjanti „Audi Q2“ ir šeimoms skirtų „A5“ modelių paklausa.
Lyginant tris pagrindinius „Audi“ pardavimų regionus, Šiaurės Amerika pastarąjį mėnesį pasirodė dinamiškiausia. 23 650 parduotų automobilių reiškia 13,6 procentų augimą regione. Jungtinės Amerikos Valstijos pranešė apie dvigubą augimą (12,1%, 19 195 automobilių), – tai lėmė, jog lapkritis „Audi“ tapo 83 rekordiniu mėnesiu iš eilės. Čia toliau tęsėsi SUV tendencija, „Q“ modelių paklausa šį lapkritį, lyginant su pernykščiu, išaugo 23,2 procentais. Didžiausią augimą pademonstravo „A5“ modeliai – daugiau negu 1100 pirkėjų iš JAV lapkritį pasirinko „A5 Sportback“, kurio šalies rinkoje pasirodė tik antra karta. Dvigubą augimą lapkritį „Audi“ patyrė ir Kanadoje (+19,3%, 2928 automobilių).
Tuo tarpu Kinijoje „Audi“ augimą labiausiai lėmė „A4“ paklausa. Visų modelių pardavimai padidėjo 6,5 procentais, tai yra parduoda 56 208 „premium“ klasės automobiliais daugiau. Kinija vėl pasirodė esanti ta rinka, kurioje absoliutus „Audi“ augimas yra didžiausias. Po gegužę pasirašyto bendradarbiavimo susitarimo su vietos partneriais naujus pardavimų rekordus Kinijoje prekės ženklas siekia kiekvieną mėnesį. Toks rezultatas per mėnesį sumažino bendrą pardavimų nuosmukį iki 2,1 procento – nuo sausio iki lapkričio iš viso parduoda 528 706 automobiliai.
Europoje pastarąsias kelias savaites dominavo rinkoje pasirodęs modelis „A8“. Prekyboje jis pasirodė antroje lapkričio pusėje. Lyginant Europos rinkas, Italija (+4.2%, 5806 automobiliai) ir Ispanija (+1.6%, 4242 automobiliai) ir vėl nuteikė pozityviai. Neigiamą poveikį verslui turėjo Jungtinės Karalystės rinkos kritimas: 12 tūkst. parduotų „Audi“ automobilių byloja apie 6,1 procento nuosmukį. Nepaisant to, pardavimai vėl pasirodė esantys pastebimai labiau išaugę negu bendroji rinka. Prancūzijoje (-1.4%, 5473 automobiliai) pardavimai kasmet taip pat svyruoja. Tuo tarpu Vokietijos rinkoje pardavimai liko beveik tokie pat, kaip ir 2016 metais (-0,6%, 21529 automobiliai). Bendrai, nuo šių metų pradžios Europoje beveik 797 150 vairuotojų atsiėmė savo naujų „Audi“ automobilių raktelius. Tai yra 0,4 proc. daugiau negu tuo pačiu metu pernai.