Baigtas „Circle K“ degalinių tinklo pervadinimo projektas: 4 mln. eurų per 4 mėnesius

Kanados kapitalo bendrovė „Circle K Lietuva“ per maždaug keturis mėnesius visoje Lietuvoje pakeitė valdomo degalinių tinklo pavadinimą, atsisakydama buvusio akcininko „Statoil“ vardo. Tai ne tik greičiausias, bet ir brangiausias Lietuvoje degalinių pavadinimo bei vizualinio identiteto keitimas, į kurį investuota 4 mln. eurų.

„Visame pasaulyje žinomo degalinių ir greito apsipirkimo parduotuvių tinklo „Circle K“ pavadinimo pristatymui ruošėmės porą metų, jo etapai ir įgyvendinimas buvo kruopščiai suplanuoti. Tam, kad spėtume visus degalinių pakeitimo darbus atlikti iki rudens, buvo mobilizuotos 4 rangovų brigados, kurios dirbo beveik be sustojimo. Ir darbuotojams, ir klientams norime padėkoti už kantrybę bei palaikymą“, – sako „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

Atnaujinant visapusio aptarnavimo degalines tamsiai mėlynus „Statoil“ logotipus pakeitė nauji raudoni „Circle K“ logotipai, o standartiniai pilki ir balti degalinių pastatai „apsiūti“ tamsiai rudos spalvos danga, sušvelninančia spalvinį kontrastą. Dabar taip atrodo 82 tinklo degalinės visoje Lietuvoje. Visapusio aptarnavimo degalinės vadinasi „Circle K“, o automatinės – „Circle K Automatas“.

„Pokyčius suplanavome taip, kad kiekvieną mėnesį tinkle vyktų keliolika atnaujintų degalinių atidarymo švenčių, pritraukiančių vietos gyventojus ir rinkai pristatančių naują tinklo veidą. Šventinės iniciatyvos buvo tokios sėkmingos, kad mūsų Klientų aptarnavimo skyrius sulaukė nemažai užklausų, kada ir kur vyks artimiausia „Circle K“ atidarymo šventė. Mes taip pat turėjome Circle K sunkvežimio turą, kurio metu išdalinome apie 20 000 litrų degalų“, – pokyčių rezultatais džiaugiasi S. Mačiukas.

„Circle K“ degalinių tinklo pavadinimo keitimą lydėjo ir rekordinio dydžio, daugiau kaip 2 kilometrų atstumu matoma lauko reklama „Naujas vardas, tie patys žmonės“ šalia Grigiškių. Agentūra „Factum“ šiemet pripažino, kad tai didžiausias reklamos stendas Lietuvoje, jo plotas siekia 798 kvadratinius metrus, o aukštis –  net 14 metrų.

Bene dažniausias klausimas, kurio sulaukė „Circle K“ degalinių darbuotojai: kodėl atsisakoma per daugybę metų pamilto „Statoil“ prekės ženklo? Tačiau prieš keletą metų Norvegijos koncernui „Statoil“ pardavus degalines Baltijos šalyse bei Skandinavijoje, jų akcininke tapo Kanados bendrovė „Alimentation Couche-Tard Inc.“, kuri pasauliniu mastu plėtoja prekės ženklą „Circle K“ ir neturi teisių į „Statoil” pavadinimo naudojimą.

„Europos mastu pirmosios keistis pradėjo „Alimentation Couche-Tard Inc.“ priklausančios degalinės Skandinavijoje, kurios po atnaujinimo sulaukė net didesnių klientų srautų nei anksčiau. Lietuva netapo išimtimi, „Circle K“ tinkle klientų srautas taip pat tapo intensyvesnis. Per metus sulaukiame vidutiniškai apie 24 mln. klientų, jų vertinimas bei pasitenkinimas paslaugų kokybe  mums yra labai svarbus“, – sako „Circle K Lietuva“ vadovas.

Lietuvos degalinių tinkle pirmoji „Circle K“ degalinė gegužės 9 d. oficialiai atidaryta Vilniuje, šalia Geležinio Vilko tilto. Rugsėjo 13 dieną.  dieną tinklo atnaujinimas baigtas Marijampolės mieste, pakeitus automatinės degalinės pavadinimą į „Circle K Automatas”.

Be Lietuvos „Circle K“ degalinių tinklas veikia dar aštuoniose Europos šalyse: Norvegijoje, Švedijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Airijoje ir Rusijoje.

Vien į tinklo plėtrą Lietuvoje „Circle K“ šiemet investuoja 10 mln. eurų,  šių metų pabaigoje tinklą sudarys 74 visapusio aptarnavimo degalinės ir 12 automatinių degalinių.

www.auto-bild.lt