Sėkmingai pradėję 2016-uosius, Audi gamintojai nelėtina tempų. Per praėjusius du šių metų mėnesius visame pasaulyje parduota 269650 naujų Audi automobilių arba 3,6% daugiau, nei per tą patį 2015 m. laikotarpį.
Vasarį pasaulio kelius papildė 126500 naujų Audi (+3,3%). Kaip praneša Audi marketingo skyrius, visuose trijuose svarbiausiuose pardavimo regionuose – Europoje, Amerikos žemyne bei Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse – pardavimų rezultatai solidžia persvara pranoksta pernykščius.
Komentuodamas prasidėjusių 2016 m. pardavimų rezultatus, Audi marketingo direktorius Dietmaras Voggenreiteris teigia, jog esminė šiemetinės sėkmės prielaida – idealiai suformuotas automobilių asortimentas, tenkinantis visus premium segmento vairuotojų poreikius.
Besidairantiems vidutinės klasės sedano, ypač įtinka atsinaujinęs paskutinės kartos Audi A4. Pageidaujantys didelio automobilio mielai renkasi SUV flagmaną Q7, o neseniai pasibaigusiame Ženevos autosalone debiutavęs ir šią vasarą gatvėse pasirodysiantis Audi Q2 įsiterps į nepaprastai konkurencingą kompaktinių SUV segmentą.
Europoje nuo metų pradžios parduota 125050 vnt. (+7,3%) naujų Audi automobilių . Ypač džiugina net 8,1% Senajame žemyne ūgtelėję vasario mėn. pardavimai.
Vokietijoje parduota 28507 vnt. (+11,8%), Didžiojoje Britanijoje – 5355 vnt. (+7,3%), Prancūzijoje – 5262 vnt. (+9,4%), Italijoje – 4715 vnt. (+12,1%), o Ispanijoje – 4619 vnt. (+6,9%).
JAV vasarį parduota 11718 vnt. (+2,3%) Audi automobilių, Kanadoje – 1542 vnt. (+18,9%), o Meksikoje – 1208 vnt. (+15,6%).
Kinijoje, kur parduoti 34152 Audi automobiliai, jų paklausa išaugo 1,3%, o Australijoje Audi paklausos didėjimo procentinė išraiška pasiekė net 18%.
www.auto-bild.lt