2015 m. Audi ir vėl gerino pardavimų rekordus

Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro

Nepaisant Volkswagen koncerną supurčiusio skandalo, neišvengiamai atsiliepusio ir Kinijos rinkos prisotinimo Audi automobiliais iššūkių, nepaliaujamo pardavimų mažėjimo Rusijoje ir Braziliją vis dar krečiančio ekonomikos sunkmečio,  ir 2015 m. užfiksuotas Audi pardavimų rekordas. Vien gruodžio mėn. visame pasaulyje parduota 158450 naujų Audi automobilių (+5,6%), o per metus – net 1803250 Audi emblema pažymėtų mašinų (+3,6%). Pasibaigęs gruodis buvo jau 72-as pardavimų augimo mėnuo iš eilės.

Europoje 2015 m. gruodžio mėn. parduota 57650 vnt. (+17,5%), o per visus praeitus metus – net 799950 vnt. (+4,8%). Džiugino metiniai pardavimai Ispanijoje 44587 vnt. (+16,5%), Italijoje 54054 vnt. (+10,3%), Prancūzijoje 60216 vnt. (+5,2%), Didžiojoje Britanijoje 166817 vnt. (+5%) ir Vokietijoje 270063 vnt. (+5,7%).

Tuo tarpu Rusijoje Audi pardavimai mažėjo ženkliai. Čia parduota tik 26650 vnt. (-24,6%).

JAV gruodį parduota  20399 vnt. (+6%), o per visus praeitus metus – net 202202 vnt. (+11,1%).

Šis puikus rezultatas pasiektas net neatsižvelgiant į tai, jog Audi bendrovė JAV rinkoje gruodžio mėnesį savo noru sustabdė prekybą visais dyzeliniais modeliais.

Amerikos žemyne taip pat džiugino Kanados 26754 vnt. (+9,1%), ir Meksikos 14147 vnt. (+9,3%) rinkos, įspūdingai veržliu, tačiau ne visais metų mėnesiais tolygiu šuoliu atsitiesė pardavimai Brazilijoje 17130 vnt. (+38,7%).

Kinijoje gruodį parduota 60197 vnt. (-3,8%), o per visus praeitus metus – net 570889 vnt. (-1,4%). Šių metų rezultatas šiek tiek nusileidžia pernykščiam, tačiau išlieka kaip antras geriausias visų laikų rezultatas. 2016 m. Kinijos rinkoje numatyta milžiniška modelių kaita. Audi vadovybė tikisi, kad iki vasaros net 60% šiuo metu Kinijoje parduodamo automobilių asortimento bus pakeista kitos, naujausios kartos modeliais. Viena vertus, dėl to galimas tam tikras pardavimų mažėjimas Kinijos vairuotojams bandant prisijaukinti sekančios kartos Audi, antra vertus, keičiantis modeliams suaktyvėja ankstesnės kartos išpardavimai su nuolaida.

Po ypač sėkmingo Audi Q7 pristatymo, Lietuvoje Audi bendrovė užėmė 2,3% rinkos. Naujasis SUV flagmanas spėjo pelnyti Audi pirkėjų palankumą. 2015 m. didžiausią paklausą turėjo Audi A6, Q5 ir Q3.

Pastarųjų modelių sėkmė patvirtino Audi reklaminį šūkį Baltijos šalyse: Land of Quattro (Quattro šalis). Stambų pasitikėjimo kreditą pelnė ir netrukus į gatves išriedėsiantis naujausios kartos Audi A4. Jau užsakyta virš 50 vnt. šio modelio automobilių. 2016 m. Audi bendrovė laikysis pasiteisinusios strategijos ir orientuosis į pažangiausias technologijas, progresyvų, tačiau atpažįstamą ir momentinių madų mažai veikiamą, todėl lėtai senstantį dizainą bei sieks maksimalaus klientų pasitenkinimo siūlydama aukščiausios kokybės automobilius ir neprilygstamą techninį aptarnavimą.

„Pardavę 1,8 mln. automobilių, metinį savo planą viršijome 300000 vnt. Iššūkių kupini 2015 m. parodė tikrąjį Audi stabilumą ir potencialą”, – komentuodamas praėjusių metų rezultatus džiaugėsi Audi vadovas Rupertas Stadleris.

Aptardamas pardavimų pasiskirstymą pagal regionus, Audi marketingo direktorius Dietmaras Voggenreiteris aiškino: „Azijoje mes dėjome didžiules pastangas stengdamiesi įveikti rinkos lėtėjimo fazę ir šios mūsų pastangos leido užtikrinti sveiką ir pelningą verslą. Nežiūrint didžiulių iššūkių puikūs pardavimų rezultatai JAV ir sėkmingai atliktas modelių atnaujinimas Europoje padėjo stiprius pamatus ateities sėkmei”.

www.auto-bild.lt