Turiu Honda CR-V su 2.2 i-CTDi varikliu. Važiuojant didelėmis apsukomis kas kažkiek laiko vyksta štai tokie dalykai: sūkiai staigiai didėja, bet greitis lieka toks pat. Apsukų matuoklio rodyklė ima kristi tik po kurio laiko ir automobilis gali įsibėgėti. Kodėl taip nutinka? Ainis
Tai tipinis slystančios sankabos požymis. Kaip tik jūsų automobilyje toks reiškinys nėra retenybė. Beje, taip atsitinka visuose Honda modeliuose (Civic, Accord, CR-V, FR-V), kuriuose įmontuotas 2.2 i-CTDi/140 AG variklis. Gedimo priežastis – per silpnas prispaudimo guolis, neišlaikantis didelio apsukų momento, kokį generuoja dyzelinis variklis. Laiku pastebėjus gedimą, reikės pakeisti tik prispaudimo guolį. Tačiau jei galvosite ilgai, keisti teks ir kitus elementus (diskus, atraminį guolį), taigi remonto kaina bus gerokai didesnė.
ABL, 2015 m. Nr. 6