Šarvuotas Audi A8 L Security limuzinas

Audi A8 L Security

Netrukus duris atversiančiame Frankfurto autosalone Audi gamintojai  demonstruos tikrų tikriausią šarvuotį. Tiesa, skirtą ne kariškiams, bet turtingiems verslininkams, politikams ir, aišku, garsenybėms. Automobilis turi didžiausią įmanomą balistinę apsaugą (atsparumo klasė – VR9), t.y., viena klase atsparesnis už pirmtaką. Bendrovės medžiagų mokslo inžinieriai džiaugiasi, kad jiems pavyko vienoje konstrukcijoje itin vykusiai suderinti plieno šarvus ir įprastų modelių gamyboje gausiai naudojamą aliuminį bei lengvuosius lydinius. Todėl yra pagrindo didžiuotis, kad Audi išskirtinių automobilių asortimentą papildysiantis A8 L Security bus vienas iš lengviausių ir energiškai efektyviausių šarvuotų limuzinų klasės atstovų.

Šie automobiliai gaminami tik pagal užsakymą. Kiekvienas egzempliorius gimsta  glaudžiai bendradarbiaujant Nekaro Ulmo gamyklos automobilių inžinieriams ir specializuoto saugos sistemų ir šarvuotų automobilių padalinio specialistams.

Standartinis saugumo kompleksas apima automobilio dugno apsaugos skydus, saloną ir variklį saugantį šarvų kiautą, neperšaunamus stiklus ir įvairiai pastiprintas kitas kėbulo dalis. Baziniame saugos priemonių sąraše taip pat yra pasikalbėjimo tarp salone esančių žmonių ir išorinio pasaulio įrenginys (vadinamasis „interkomas“), bagažinėje įrengtas šarvuotas ryšių įrangos skyrelis ir selektyvinio durelių atrakinimo sistema.

Pagal užsakymą gali būti tiekiama Audi saugos sistemų padalinio inžinierių sukurta unikali avarinio išėjimo sistema, automatizuotas gesintuvų kompleksas ir atsarginis ventiliacijos kanalas. Papildomos įrangos sąraše yra daug net aukščiausios klasės limuzinuose retai sutinkamų prabangos elementų, pvz., tokių, kaip įprastą galinę sėdynę pakeičiantys masažiniai foteliai ir pan.

Inžinieriai akcentuoja, kad  Audi A8 L Security – labai unifikuotas su serijinės gamybos automobilis, todėl santykinai lengvai remontuojamas, esminių ir dažnai remontuojamų mazgų sąraše beveik nėra pakeistos konstrukcijos arba kitų tiekėjų komponentų. Pvz., quattro visų ratų pavara yra beveik visiškai tokia pat, kaip ir  serijinės gamybos automobilyje. Jos patvarumo ir techninių savybių pilnai užtenka ir pakelti papildomą šarvų svorį ir atitikti šiek tiek kitokius tokios klasės limuzino vairavimo niuansus.

Variklių asortimente – du galingi ir patvarūs, vėlgi serijinės gamybos motorai.  Vienas iš jų – 320 kW (435 AG) galios V8 biturbo 4.0 TFSI, išvystantis iki 600 Nm sukimo momentą.  Antrasis – Audi serijinės gamybos variklių flagmanas 368 kW (500 AG) galios W12 FSI,  išvystantis iki 625 Nm sukimo momentą.

Abiejų variklių sukuriamas maksimalus greitis elektroninėmis priemonėmis apribotas iki 210 km – tokiu maksimaliu greičiu gali važiuoti Audi A8 L Security su nuleistomis padangomis.

Užsakymai šiam šarvuočiui jau priimami. Šiuo metu užsakyti automobiliai klientus turėtų pasiekti maždaug 2016 m. pavasarį.

 

Čia paminėtų modelių degalų sąnaudos:

Audi A8 L Security:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 10,9  – 13,5

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 314 – 254

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt