GTE – skamba tarsi derinys: greitasis Golf su elektrine pavara. Ir tai tiesa.
Nors GTE yra visiškai naujas vardas, tačiau skamba jis taip, lyg būtų seniai ir gerai mums pažįstamas. GT raidės jau keletą dešimtmečių yra rašomos greitųjų kompaktinių automobilių klasės atstovų pavadinimuose, o Golf E modelį pasaulis pamatė jau 1981-aisiais. Šiandien GTE raidės neslepia jokių senienų, jos tiesiog yra „Plug-in-Hybrid“ apibūdinimas.
Tai reiškia, kad be benzininio variklio šis modelis dar turi ir elektrinį, kurio bateriją galima įkrauti per elektros lizdą.
Elektrinis variklis gali automobilį varyti vienas arba įsibėgėjant padėti benzininiam. Po starto GTE veržliai ir subtiliai dūgzdamas įsibėgėja varomas elektra, tačiau
vėliau nutinka kažkas neįprasto. Tolygus įsibėgėjimas yra netikėta patirtis važiuojant elektromobiliu, tačiau čia, GTE modelyje, to nėra. Priežastis: elektrinis variklis jėgos perdavimui naudoja dvigubos sankabos transmisiją ir perjungia visas šešias pavaras. Deklaruojama, kad šis hibridinis Golf naudodamas vien kumuliatoriaus energiją turi nuriedėti iki 50 kilometrų.
Pirmą kartą važiuojant mums pavyksta įveikti vos 20 kilometrų. Trumpi ir energingi tarpiniai įsibėgėjimai gerokai sumažina ridą, o vien tik įjungtas salono šildymas galimybę važiuoti nenaudojant benzino mums „nurėžia“ dar penkiais kilometrais. Kai baterija išsieikvoja, tuomet įsijungia benzininis variklis – beveik be trūkčiojimo ir vos girdimai. Taip taupusis automobilis virsta malonumą teikiančiu benzininiu Golf modeliu. Turbobenzininis 1,4 l darbinio tūrio variklis „išspaudžia“ 150 AG. Dinamiškai didindamas greitį, jis padeda automobiliui įsibėgėtiiki 222 km/h. Taigi raidės GT visiškai pelnytai įrašytos jo pavadinime.
Golf GTE išsamiau
ABL, 2014 m. Nr. 8