Ko gero dar neišblėso atmintyje tie įdomūs Volkswagen furgonai ir sunkvežimiukai su varikliu gale bei įspūdingai aukštai iškelta krovinine platforma, kurie dešimtajame praeito amžiaus dešimtmetyje iš Vokietijos masiškai buvo užtvindę ką tik nepriklausomybę atgavusios Lietuvos kelius? Tai legendiniai Volkswagen TRISTAR Syncro, kurių visais ratais varomos modifikacijos davė pradžią Volkswagen T serijos padidinto pravažumo transporterių šeimynai.
Šiemet, minint modelių šeimynos trisdešimtmetį, Volkswagen komercinių automobilių gamybos padalinys tarptautiniame IAA autosalone pristato šiam jubiliejui skirtą konceptą.
Į ateitį orientuotas nesenstantis dizainas
Iš išvaizdos naujasis Volkswagen TRISTAR – vis dar tas pats tvirtai suręstas pikapas su sudvejinta kabina ir įdomiais krovos sprendimais. Padidintą pravažumą užtikrina nuolatinė visų ratų pavara su galinės ašies diferencialo blokatoriumi ir 30-čia mm padidinta prošvaisa. Išorės dizaine vyrauja žvilgsnį traukiantis naujoviškų bei gerai atpažįstamų elementų derinys. Iš priekio šviežumo suteikia visiškai pakeistas priekinės dalies dizainas ir modernūs LED žibintai, o žvelgiant iš šono, žvilgsnis slysta laiko patikrintomis tiesiomis linijomis ir funkcionaliais paviršiais.
Atvėrus vairuotojo dureles, pasitinka modernia įranga komplektuotas, tačiau praeitų Volkswagen transporterių kartų stilistiką atkartojantis monolitinis prietaisų skydas. Panašia klasikos ir modernumo derme alsuoja ir kiti salono elementai – sėdynės, apmušalai, puošyba. Parodoje eksponuojamas maksimalios įmanomos komplektacijos konceptas, kuriame sumontuoti šiuolaikiniai ekranai, pramogų ir vaizdo konferencijų įranga ir net kavos automatas.
Transporterio šone – atpažįstamas užrakinamas apatinis krovinių skyrius, kuriame bagažas visiškai apsaugotas nuo neigiamo atmosferos poveikio. Be abejo, niekur nedingo ir dideliu universalumu bei pritaikomumu pasižyminti viršutinė krovinių platforma.
Neprilygstamas universalumas
Pasižymėdamas išskirtiniu pravažumu bei kraulumu, Volkswagen TRISTAR puikiai praverstų aktyvaus gyvenimo būdo bei ekstremalių sporto šakų entuziastams, lauko sąlygomis dirbantiems specialistams – miškininkams, kelininkams, sodininkams ir pan. Kartu tai ir puikus ekspedicijų automobilis keliautojams.
Patirties ir inovacijų harmonija
Komercinių automobilių gamybos padalinio Volkswagen Nutzfahrzeuge vadovas Dr. Eckhardas Scholzas įsitikinęs, jog naujasis Volkswagen TRISTAR vykusiai apjungia padidinto asmeninio kraulumo bei komercinio transportavimo praeitį ir ateitį bei tiki, kad netrukus šis modelis pasieks masinės gamybos konvejerį.
Skaičiai ir faktai
Pavadinimas:
Volkswagen TRISTAR
Paskirtis:
Padidinto pravažumo bendro pobūdžio transporteris
Matmenys:
Ilgis: 4788 mm; plotis: 2320 mm; aukštis: 2066 mm;
(30 mm paaukštinta prošvaisa)
Pavaros mechanizmas:
4Motion nuolatinė visų ratų pavara, mechaninis galinės ašies diferencialo blokatorius;
Lengvo lydinio ratlankiai „Rocadura“ 245/70 R17
Variklis / galia / pavarų dėžė:
2,0 l TDI 150 kW, 450 Nm
150 kW esant 4000 aps. per 1 min.
450 Nm esant 1400 aps. per 1 min.
7laipsnių DSG
Maks. greitis 185 km/val.
0 – 80 km/val. per 6,7 sek.
0 – 100 km/val. per 10 sek.
Gamintojo nuotr.
www.auto-bild.lt