VW CADDY – ne be trūkumų

Automobilių gamintojai iš Volfsburgo Caddy meiliai vadina „autobusiuku“. Tiesa, jo „vyresnis brolis“ Transporter yra labiau mėgiamas, bet ir brangesnis. Tad ko vertas naudotas ir gerokai atpigęs Caddy?
Volkswagen hibridas, turintis Touran priekį ir dėžės formos užpakalinę dalį, automobilių rinkoje parduodamas jau dešimtmetį, o 2010 m. buvo gerokai modernizuotas. Gal pirmieji Caddy parduodami dabar už daug mažesnę kainą? Tuščios svajonės. Šių automobilių pasiūla gana gausi, bet tvarkingo Caddy pradinė kaina startuoja nuo 6000 eurų (nuo 20 700 litų), o jeigu automobilio rida mažesnė nei 100 000 km, pirkėjas turi pakloti ne mažiau 8000 eurų (27 600 litų). Išskyrus, žinoma, geltonos spalvos Caddy furgonus su pašto atributika.
Nors jie bus nuvažiavę tik 70 000–90 000 km ir gali kainuoti vos nuo 2500 eurų (8600 litų), kiekvienas sąžiningas pašto siuntų vežėjas gali patvirtinti, kad jie tikrai sunkiai dirbo.  Jeigu norite pigiai įsigyti Caddy, turėtumėte dairytis į tokius, kurie yra nuvažiavę per 200 000 km, o automobilio priekyje paprastai burzgia benzininis arba patvarus 2.0 SDI variklis. Dažniausiai visi ieško naudoto Caddy su TDI varikliu, tačiau jie klysta, nes su patvariu SDI motoru (kaip tik tokį automobilį matote nuotraukoje) jie kainuoja gerokai mažiau, o variklis neturi dažnai gendančios turbinos.
Vokiečiai sako: „Kuo paprastesnė technika, tuo mažiau kam yra gesti“. Šio mėlyno „autobusiuko“ dviejų masių smagratis – amžinas. Deja, automobiliai su TDI varikliu tuo pasigirti negali: atsižvelgiant į važiavimo stilių, maždaug kas 100 000 km reikia pakloti apie 1200 eurų (4150 litų). Be to, visi dyzeliniai varikliai kenčia dėl nesandarių siurblių-purkštukų, tokios bėdos baigėsi tik 2010 m. pradėjus montuoti „Common-Rail“ tipo motorus. Todėl bet kuriuo atveju patikimesni yra benzininiai varikliai. Nuo 2006 m. pradžios siūlomas „EcoFuel“ variantas, varomas suslėgtomis gamtinėmis dujomis ir turintis daug vožtuvų, taip pat nėra patikimas.
Jei vis tiek renkatės automobilį su „EcoFuel“ varikliu, paieškokite nuo 2007 m. gaminamo 47 cm ilgesnio Caddy Maxi, kuris turi ne tik didesnę bagažinę, bet ir didesnę dujų talpą. Žinoma, tokių modelių už 4000 eurų (13 800 litų) nerasite nei penkių, nei septynių vietų. Be to, reikėtų skirti krovininį Caddy su šoniniais langais nuo keleivinio Caddy Life, kurio salono apdaila, nors ir yra iš presuoto kartono, tačiau apmušimai kokybiškesni ir mažiau pralaidūs triukšmui. Jei rasite tokį Caddy už 4000 eurų, vadinasi, jums pasisekė: pirkite jį – tikrai nesuklysite. TÜV naudotų automobilių ataskaitoje Caddy yra vienas geriausių tarp savo klasės atstovų, nors jo galimų trūkumų sąrašas gana ilgas.
ABL, 2014 m. Nr. 6