Gana nuobodumo!


Universalai nėra labai populiarūs mažylių klasės automobiliai, bet jie gali sužavėti savo efektingu dizainu. Naujasis Clio Grandtour puikiausiai tai įrodo.

Kas tai? Škoda Fabia – mažas universalas su didele bagažine (505 l) ir Seat Ibiza ST – ne per daug funkcionalus (bagažinės tūris 463 l), bet žavingai atrodantis. Dėmesio: štai į sceną įvažiuoja trečias šios retos veislės atstovas – Renault Clio Grandtour.

Labiau dailus nei talpus
Prancūzų universalas priklauso tam automobilių tipui, kuris vilioja jau nuo pirmo žvilgsnio. Galima net surizikuoti teigiant, kad jo dizainas su siaurėjančiais šoniniais langais šiek tiek primena patrauklios išvaizdos Range Rover Evoque coupé. Beje, visas kėbulas atrodo itin dailiai, galima net įžvelgti ir sportinių bruožų.
Deja, įdomus dizainas nedera su praktiškumu. Dvigubos bagažinės grindys – geras dalykas, bet štai bagažinės tūris mažokas (443 l). Tiesa, tai daugiau nei modelio hečbeko kėbulu, bet vis tiek neleidžia ramiai galvoti apie atostogas su šeima. Padidinę bagažinę (nulenkę galines sėdynes), gauname 1380 l tūrį – tad galime pervežti 2,48 m ilgio daiktus. Tai priekinės dešinės sėdynės nuopelnas, kuri atlošta gali būti naudojama kaip staliukas.
Deja, vietos gale mažoka. Taip, taip, žinome, kad tai B klasės automobilis, tačiau jame bus patogu tik žemo ūgio keleiviams ar vaikams. Tai dar labiau nervina, nes konkurentai sugeba geriau suprojektuoti šią automobilio dalį. Negalime skųstis dėl erdvės priekyje, suprantamo prietaisų valdymo, gero matomumo ir sėdynių patogumo.