Itin erdvus universalas


Naujos kartos Hyundai i30 modelį Lietuvoje jau galima užsisakyti ir universalo kėbulu.

Kodėl Hyundai modeliai taip sparčiai populiarėja? Atsakymas labai paprastas – jie šiuolaikiški, turi neblogą įrangą ir nėra itin brangūs. Būtent tai reikia pirkėjui. Nors dar prieš dešimtmetį neišvaizdžius automobilius rinkdavosi tik pigios mašinos besidairantis pirkėjas. 2007 metais pristatytas pirmos kartos Hyundai i30 pelnė patikimo ir nebrangaus automobilio įvaizdį. O štai dabartinis modelis tikrai dailus, praktiškas ir vis dar kainuoja ne itin daug.
Priekine dalimi universalas beveik nesiskiria nuo hečbeko. Už ankstesnės kartos universalą šis modelis atrodo gerokai brandesnis nors į ilgį padidėjo vos 10 mm. Tačiau čia slypi paslaptis: naujasis Hyundai i30cw siūlo 528 l talpos bagažinę (buvo 415 l), o užlenkus antros eilės sėdynes į bagažinę tilps net 1642 l (buvo 1395 l). Bagažinė turi nedidelį pakrovimo aukštį, po bagažinės dugnu yra daiktadėžė, užlenkus antros eilės sėdynes bagažinės dugnas bus lygus. Tokiu bagažinės tūriu galėtų pasigirti net vidutinės klasės automobilis, o juk šis Hyundai yra kompaktinio C segmento mašina! Tai dar kartą primena Hyundai gamintojo filosofiją – praktiškumas už ne itin didelę kainą.
Visa kita technika tokia pati kaip ir įprastame hečbeke, kurį su kitais konkurentais išmėginome anksčiau („Auto Bild Lietuva“ Nr.15). Hyundai i30cw su 1.6 CRDi/128 AG varikliu, vidutinės degalų sąnaudos – vos 5,2 l dyzelino (gamintojas deklaruoja 1 litru mažesnes). Aišku, jo variklis traukia ne itin užtikrintai, taip pat norėtųsi tikslesnės vairo sistemos ir sklandesnio pakabos darbo. Tad šioje vietoje korėjiečiams dar yra kur pasitempti. Tačiau šie trūkumai nėra tokie dideli, kad neįtraukti šio modelio į pretendentų sąrašą galvojant įsigyti praktišką ir ne itin daug kainuojantį automobilį.