500 tūkstantoji „Opel Insignia” išriedėjo iš Riuselsheimo gamyklos Vokietijoje. Ceremonijoje dalyvavo gamyklos vadovas Axelas Scheibenas. Šis baltos spalvos universalas „Insignia Sports Tourer“, kuriame įmontuotas novatoriškiausia 2,0 „BiTurbo CDTI“ variklis (143 kW/195 AG, sukamasis momentas 400 Nm), debiutavo šį vasarį.
„Visi gamyklos darbuotojai didžiuojasi šiandienos pasiekimu. Nuo to laiko, kai 2008 metų spalio mėnesį buvo pagaminta pirmoji „Insignia“, mūsų personalas nuveikė labai daug,“ sako A.Scheibenas. „Jau nuo pat pradžių žinojome, kad „Insignia“ taps tikru nugalėtoju. Džiaugiuosi, kad 500 tūkstantojoje „Insignia“ įmontuotas pats naujausias 2,0 l „BiTurbo“ dyzelinis variklis. Šis agregatas debiutavo visai neseniai, tačiau jau sulaukė klientų ir žurnalistų teigiamo įvertinimo.“
„Insignia 2,0 BiTurbo CDTI”: nuoseklus dviejų turbinų ir dvigubos aušinimo sistemos darbas
Nepaisant nuoseklaus dviejų skirtingų dydžių turbinų sistemos darbo, „Insignia 2,0 BiTurbo CDTI“ yra pirmasis lengvasis automobilis į kurį taip pat montuojama dviguba aušinimo sistema turinti ir du atskirus aušinimo cirkuliacijos ratus. Dvigubos dviejų režimų turbinų sistemos dėka, „Insignia“ sukurta akceleruojant teikti galią tiksliai ir tolygiai.
Tai ypač juntama „Insignia Sports Tourer” versijoje su šešių laipsnių mechanine transmisija, „Start/Stop” sistema bei priekiniais varančiais ratais, ir galinčia iki 100 km/h įsibėgėti tik per 8,9 sekundes, o maksimalus greitis – 228 km/h. Nors galia didelė, bet degalų sąnaudos mažos – 5,4 l/100 km, o anglies dvideginio tarša tik 134 g/km.
Be „2,0 BiTurbo CDTI”, „Insignia” siūloma rinktis su dar trimis skritingais dyzeliniais varikliais bei keturiomis skirtingomis transmisijomis.
Naujas benzininis 1,4 l „Turbo ecoFLEX“(103 kW/140 AG) variklis yra vienas taupiausių vidutinės automobilių klasės variklių – 100 km sunaudoja tik 5,7 l degalų, o anglies dvideginio tarša neviršija 134 g/km.
„Insignia” sėkmės istorija
Nuo pat debiuto pradžios 2008 m., „Insignia“ pelnė daugiau nei 50 nacionalinių bei tarptautinių apdovanojimų, tarp kurių yra ir prestižinis metų automobilio prizas – „Car of The Year Award 2009“. Vokietijos ne naujų automobilių techninės priežiūros asociacija GTU „Opel Insignia” įvertino (2011 m. rugsėjį) kaip patikimiausią ne naują vidutinės klasės automobilį, o automobilių gedimų statistikos ataskaitoje „DEKRA defects report 2012“ „Insignia” įvertinta aukščiausiais balais antrus metus iš eilės. Savo segmente „Insignia“ pasižymi turinti mažiausiai gedimų. Ekspertų įvertinimai atsispinti ir klientų poreikiuose, pvz. Rusijos rinkoje šio modelio pardavimai užima lyderio pozicijas. 2011 metais Europoje buvo parduota apie 150 tūkst. „Insignia“. Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje pardavimai didžiausi – atitinkamai 46 tūkst. ir 16 tūkst. vienetų.
Riuselsheime 40 proc. pagaminama „Sports Tourer“ versijų, 40 proc. hečbekų, o 20 likusių proc. sudaro notčbekai.
Moderni Riuselsheimo gamykla
Novatoriška Riuselsheimo gamykla savo veiklą pradėjo 2002 metų sausį. Tai yra vienintelė „General Motors” kompanijai priklausanti gamykla Europoje, kur vienoje gamybos linijoje surenkami automobiliai dviejų skirtingų segmentų – kompaktinės ir vidutinės.
Riuselsheime pagaminama 60 automobilių per valandą, arba 860 per dieną. Tai yra „Insignia“ hečbekai, notčbekai, „Sports Tourer“ bei penkių durų „Astra“. Itin universalioje surinkimo linijoje yra įdiegta 770 robotų, kurie surenka skirtingus modelius ir yra pajėgūs apdoroti net 9000 skirtingų „Insignia“ automobilio detalių. Vienoje pasaulyje moderniausių automobilių gamykloje dvejomis pamainomis dirba daugiau nei 3000 darbuotojų.