Efektingasis Mazda


Vidutinės klasės Mazda automobiliai patikimi, bet dažniausiai nuobodūs. Apie 2012 m. rudenį pasirodysiantį naujos kartos Mazda 6 to nepasakysi, nes jis atrodys beveik taip pat kaip Takeri modelis.

Japonijoje vienetas, trejetas ir aštuonetas laikomi laimingais skaičiais. Be jokių abejonių, toks turėtų būti ir šešetas, nes Mazda 6 (ir jo pirmtakas Mazda 626) yra vieni geriausiai parduodamų Tolimųjų Rytų modelių. Nuo 2008 m. gaminamas naujos kartos Mazda 6 „Auto Bild“ ilgalaikio testo suvestinėje užima pirmą vietą. Vis dėlto ant šių laurų Mazda negali ramiai ilsėtis – konkurentai nesnaudžia, be to, atsiranda ir naujų pretendentų užimti šią prestižinę vietą. Pavyzdžiui, naujieji Hyundai i40 ir Kia Optima.
Išbandėme Mazda Takeri, būsimo Mazda 6 prototipą. Jo dizainas prilygsta revoliucijai. Aštrių formų žibintai, seksualus siluetas, žemėjanti stogo linija – kada taip atrodė japonų vidutinės klasės automobilis? Būdamas 4,85 m ilgio, jis 9 cm ilgesnis už dabartinį Mazda 6. Taip pat būsimas modelis yra 7 cm platesnis (1,87 m) ir 1 cm (1,43 m) žemesnis, tad atrodo lyg dinamiškas kupė. Be to, atstumas tarp ašių 10 cm didesnis (2,83 m), tad tai dar labiau pabrėžia sportišką jo išvaizdą.
Tą patį galima pasakyti ir apie saloną. Tiesa, čia dar daug koncepcinio modelio detalių, kurių serijinis automobilis neturės. Vis dėlto „Mazda“ atstovai tvirtina, kad interjeras prilygs išorei. Mes pritariamai linksime galva: tinka!
Priekyje mėgaujamės erdve. Net beveik dviejų metrų ūgio kolega prie vairo įsitaiso laisvai – tik pernelyg nuožulnus koncepcinio modelio priekinis stiklas itin arti kaktos. Didelis atstumas tarp ašių sėdintiems gale leidžia jaustis komfortiškai. Tik aukštaūgiams trukdys žemėjanti stogo linija.