Praeitą mėnesį pasibaigusioje Detroito (JAV) automobilių parodoje neabejotinai išvaizdžiausiu akcentu buvo japonų Lexus LF-LC su hibridine pavara.
Milžiniškas „Toyota“ stendas švietė skaisčiau už saulę. Iš garso kolonėlių sklido tranki muzika, švysčiojo šviesos žaibai ir staiga – tyla. „Ponios ir ponai: naujasis Lexus LF-LC!“ – griausmingi plojimai ir japonai atidengė Detroito automobilių parodos nekarūnuotą žvaigždę.
Nekarūnuotą? Netiesa, nes tarptautinis žiūri netrukus jam suteikė gražiausio koncepcinio automobilio apdovanojimą. Rubino raudonumo sportinis kupė pateko į tokių automobilių kaip Porsche 918 RSR, Audi Sportback Concept ir šiandieninio Audi A7 gretas. Neprastas įvertinimas.
Įvertinimas tik patvirtina, kad firmos vadovas Akio Toyoda nuo pat savo darbo pradžios pasuko teisinga linkme. Jo kredo: „Jei Toyota neteikia malonumo, tai jau ne Toyota“. Toyota ir malonumas? Europiečio ausiai tai skamba gana neįprastai. Juk mums iki gyvo kaulo įgriso vienodi ir beveidžiai Auris, Avensis ar RAV 4. Tačiau Lexus LF-LC ne toks. Sukurtas dizaino studijoje Kalifornijoje, dvivietis automobilis atima žadą: žemas, platus ir galingas. Toks, kokio galima tikėtis nebent iš Italijos dizaino kalvės.