„Opel” toliau tobulina kompaktišką funkcionalumo čempionę „Meriva”. Segmento Europoje lyderė su galinių durų atsidarymo sistema „FlexDoors“, kuri gerokai palengvina įlipimą į automobilį, dabar turės galingesnius, bet ekonomiškesnius variklius. Tai puiki naujiena taupiems klientams: su nauju suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomu 1,4 l „LPG ecoFlex“ varikliu sumažės išlaidos degalams, o anglies dvideginio tarša tik 124g/km. Degalus taupanti „Start/Stop“ įranga bus montuojam su įvairios galios 1,4 l benzininiais varikliais. Automobilio su 88kW/120 AG galios varikliu degalų sąnaudos sumažintos 12 proc., nuo ankstesnių 6,1 l iki 5,7 l/100 km. Inžinieriai sukūrė ir versiją su 6 laipsnių pavarų dėže, sukamasis momentas siekia 200 Nm, tai yra 25 Nm daugiau nei versijoje 5 laipsnių pavarų dėže. Todėl dabar funkcionalumo čempionę „Meriva“ vairuoti dar maloniau, nes nereikia taip dažnai perjunginėti pavarų laipsnius.
„Opel“ klientams, norintiems rinktis „Meriva“ dyzelinę versiją bei važiavimo komfortą, siūlys 81 kW/110 AG, 1,7 l CDTI (su 6 laipsnių automatine pavarų dėže) agregatą. Jo galia, nuo ankstesniojo 1,7 CDTI su automatine transmisija variklio, yra didesnė 10 AG, o tarša neviršija 160g/km CO2, tai yra, 8 gramais mažiau nei pirmtako. Benzininis variklis su automatine transmisija taip pat netrukus bus siūlomas klientams.
Vairuotojai, kuriems svarbi kaina ir yra neabejingi gamtos taršos problemoms, nuo šiol galės rinktis suskystintomis gamtinėmis dujomis varomą 1,4 l 88 kw/120 AG variklį su turbina, kuris vieno mygtuko paspaudimu gali virsti benzinine versija. Vidutinės „Meriva“ 1,4 „LPG ecoFlex“ dujų sąnaudos tik 7,6 l/100 km, o tarša neviršija 124g/km CO2. Anglies dvideginio tarša yra 15 proc. mažesnė lyginant su benzininiu variantu. Važiuojant suskystintomis gamtinėmis dujomis, vairuotojai gali sutaupyti iki 40 proc. išlaidų degalams.
Perkantiems „Meriva“ bus siūlomos trys naujos kėbulo spalvos – neįprastai žalsva („Guacamole“), prabangiai blizgi sidabrinė („Sovereign Silver“) ir ištaiginga anglies tamsumo („Carbo Flash“). Sėdynių apdailos komplektai, naudojami kompaktiškame „Astra“, dabar galimi ir „Meriva“ modeliams. Šios sėdynės reguliuojamos 6 kryptimis, be to, sėdynės atloše elektros varikliukais ir hidraulikos dėka galima sukurti 4 papildomas atramas juosmeniui.
Naujos „Edition” versijos (kaina Vokietijoje prasideda nuo 18 770 eurų su mokesčiais) standartinės įrangos komplektas gausus. Jį sudaro praktiška „FlexRail“ centrinė konsolė, informacinis kompiuteris, kondicionierius, radijas su CD grotuvu, elektriniai priekiniai bei galiniai langai, kišenės priekinių sėdynių atlošuose, skaitymui pritaikytas apšvietimas bei apšvietimas konsolės viduryje.
„Meriva“ versija „Opel 150 metų“ (kaina prasideda nuo 19 290 eurų Vokietijoje su mokesčiais), skirta pažymėti „Opel“ jubiliejų. Ji daugiau nei 1850 eurų pigesnė nei įprasti modeliai su tokia pat įranga. Jubiliejinė „Meriva“ bus pažymėta „150 Adam Opel“ emblema, o patrauklumo jai suteiks 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai, specialūs durų slenksčiai, bei chromuotas dujų išmetimo vamzdis.
Salone rasis prabangos elementų – kaip standartinė įranga bus montuojamas oro kondicionierius, radijas su CD grotuvu, adaptyvinė pasirinkto greičio fiksavimo sistema, šildomos sėdynės bei vairaratis, kas yra unikalu šio segmento modeliui, kaip ir apmušalai kombinuojami su audiniu bei odą primenančia „Morrocana” medžiaga.