Lada Niva – vienas pigiausių naujų automobilių rinkoje. Ar verta tuomet pirkti tokį naudotą?
7990 eurų – tiek kainuoja naujutėlaitis Lada Niva perkant iš neautorizuotų prekiautojų automobiliais. Tie, kuriem ir tokia nedidelė kaina už tikrą ir naują visureigį yra per didelė, turėtų pasižvalgyti naudotų automobilių prekyvietėse. Už geros techninės būklės Lada Niva, turintį galiojantį techninės apžiūros taloną, prašoma nuo 5000 litų.
Gerai investuoti pinigai? Taip, tačiau tik tuomet, jei pirkėjas aiškiai žino, kad jis perka archaišką automobilį, kurio gamyba be didesnių pasikeitimų tęsiasi jau 36 (!) metus.
Per pastaruosius dešimtmečius „Lada“ beveik nepatobulino savo Niva modelio. Daugiausiai gamintojo dėmesio ir naujovių šis modelis sulaukė 1995 metais: modernesnis 1,7 litro benzininis variklis su įpurškimu pakeitė karbiuratorinį, nauji prietaisai ir naujos sėdynės suteikia salonui daugiau jaukumo ir yra patogesnės, dėl kitokio dizaino galinių žibintų pavyko pažeminti bagažinės kraštą. 2010 m. buvo atlikta keletas smulkių kosmetinių pakeitimų: pradėti montuoti nauji šoniniai galinio vaizdo veidrodėliai, posūkio žibintai ir valdymo prietaisai. Deja, modernių saugos ir komforto požymių, būdingų net pigiausiems šiuolaikiškiems automobiliams, šiame rusiškame visureigyje nėra iki šiol. ABS, saugos oro pagalvės, centrinis užraktas, elektriniai langų kėlikliai? Ne tik pamirškite, bet nė nesvajokite apie tai. Tikriems Niva gerbėjams jų nereikia. Jie vertina kompaktišką kėbulą ir puikų pravažumą: šiame automobilyje esanti nuolatinė visų ratų, pažeminanti pavara ir blokuojamas centrinis diferencialas užtikrina pravažumą tokiomis vietomis, kurių šiuolaikiniai apgailėtini kompaktiniai visureigiai niekaip nesugebėtų įveikti.