Šių kompaktinių automobilių dvikova labai įtempta. Auris praranda taškų dėl prastos kokybės prietaisų skydelio plastiko. Jis ne tik jautrus įbrėžimams, bet ir važiuojant skleidžia keistus traškesius. Džiaugsmas neapima ir atsisėdus ant mažų, ne itin patogių Toyota Auris sėdynių. Kia Cee’d atrodo solidžiau: malonus liesti prietaisų skydelio plastikas, kokybiška jokių traškesių neskleidžianti apdaila, didelės į krėslus panašios sėdynės, logiškai išdėstyti prietaisai. Be to, ir septynerių metų garantija kelia didesnį pasitikėjimą.
Abiejų automobilių dyzeliniai varikliai puikiai atlieka savo darbą. Tai maloniai, tolygiai ir tuo pačiu be turboduobių veikiantys motorai. Tiesa, Kia Cee’d vidutiniškai sunaudoja 0,3 litro mažiau brangaus dyzelino nei Toyota Auris.
Didesni skirtumai tarp automobilių išryškėja važiuojant nelygiais, daug posūkių turinčiais keliais. Dėl ne tokios stangrios važiuoklės ir ne itin jautrios vairo sistemos Auris pradeda karštligiškai suptis, todėl būtina mažinti greitį. Tuo tarpu Cee’d dėl stangresnės, harmoningai suderintos važiuoklės ir tikslios valdymo sistemos puikiausiai laikosi kelyje. Dar vienas akivaizdus Kia Cee’d privalumas – daug mažesnė kaina. Korėjietis su nuolaida dabar kainuoja nuo 49 990 Lt. Už japonų automobilį, kuriam taip pat taikoma nuolaida, prašoma nuo 64 258 Lt. Skirtumas išties nemažas – net 14 268 Lt.
Visas straipsnis (PDF; 517 KB)
Išvada
Būdamas aukštesnis Toyota Auris sukuria erdvesnio automobilio įspūdį, tačiau ir Kia Cee’d salone be vargo įsitaiso keturi žmonės. Abiejų mašinų varikliai taip pat labai vienodi. Korėjietis pergalę švenčia tik dėl ilgesnės garantijos ir geresnės kainos.
„AutoBild Lietuva“ 2011 Nr.4