I ketvirtį Lietuvos rinka išaugo net 120%

Kaip praneša „Auto Tyrimai”, 2011 m. kovą Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo daugiau nei du kartus (+130%) iki 1’234 vnt. Kaip ir iki šiol, šį įspūdingą augimą labiausiai įtakojo suaktyvėjusi paklausa bei itin maža palyginamoji bazė: 2010 m. kovą šalyje buvo įregistruoti vos 537 nauji automobiliai.

Kovą asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 119% iki 1’096 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka išaugo beveik keturis kartus (+283%) iki 138 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje tarp markių pirmąją vietą išsaugojo „Nissan” (181 vnt.) ir vėl aplenkęs ilgalaikį lyderį „Volkswagen” (167 vnt.) bei trečioje vietoje likusią „Peugeot” (117 vnt.). Tarp prestižinių markių šį kartą pirmavo BMW (53 vnt.).

Kovą populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Nissan Qashqai” (100 vnt.), „Peugeot 3008” (48 vnt.) bei „Nissan Juke” (44 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Volkswagen Caddy” (20 vnt.).

2011 m. sausį-kovą Lietuvoje iš viso įregistruota 3’211 naujų lengvųjų automobilių, t.y. 120% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2010 m. (1’462 vnt.).