Paskutinis šansas

Volkswagen ieško kelių, kaip pagerinti vienos iš savo valdomų markių SEAT pardavimus ir įvaizdį. Kol kas ispanų kompanija kitų broliškų markių tarpe atrodo visai prastai. SEAT nuostoliai didžiausi tarp visų VW valdomų kompanijų. Kaip išsigelbėjimo priemonė įvardijami du keliai – nauji modeliai bei naujos rinkos.  net 65 proc. SEAT pardavimų duoda tik viena modelis Ibiza, kas aiškiai rodo nenormalią situaciją.

Faktiškai, vietoje markės uždarymo SEAT duodamas paskutinis šansas. VW bandys pristatyti ispanišką prekės ženklą Kinijoje, kurios rinka sparčiai auga. Ten SEAT turėtų būti pristatomi kaip sportiški automobiliai. Šiuo metu Kinijoje parduodami VW, Audi, Skoda bei Lamborghini automobiliai, ir juos pardavinėti sekasi gerai.

www.auto-bild.lt