- Naujasis „Renault Master“ prieinamas jau ir Lietuvoje, kur jo kaina prasideda nuo 30 600 eurų (be PVM).
- Pirkėjai gali rinktis iš keturių „Blue dCi“ dyzelinių variklių nuo 105 iki 170 AG.
- Pirmieji furgonų pristatymai planuojami šių metų rugsėjį.
Praėjusių metų lapkritį Lione vykusioje „Solutrans“ parodoje „Renault“ pristatė kultiniu tapusio furgono „Master“ ketvirtąją kartą. Dėl savo funkcionalumo šis modelis nuo pat debiuto prieš daugiau nei keturis dešimtmečius visame pasaulyje užsitarnavo itin gerą vardą – iš viso jo parduota daugiau nei 3 milijonai vienetų. Nuo šiol naujasis „Renault Master“, aprūpintas pažangiausiomis technologijomis, prieinamas pirkėjams Lietuvoje. Pradinė jo kaina – 30 600 eurų (be PVM).
Nuo debiuto rinkoje 1980 m. parduota daugiau kaip 3 milijonai „Renault Master“ egzempliorių, kurie gimsta Batiji mieste, Prancūzijoje. Turtinga modelio istorija ir sėkmė per daugiau nei 40 metų ir tris kartas lėmė, kad šis modelis yra ilgametis savo kategorijos lyderis Europoje. Furgonus „Renault Master“ galima išvysti važinėjant daugiau kaip 50-yje šalių, o nuo 1990 m. – ir keliose Pietų Amerikos valstybėse.
Dabar pirkėjai Lietuvoje, kaip ir kitose Baltijose šalyse, turi galimybę įsigyti naujausią, ketvirtosios kartos „Master“. Tradicinis rinkos lyderis siūlomas įvairių versijų, patenkinančių visus verslo naudotojų poreikius, susijusius su pervežimais miestuose ir dideliais atstumais.
Bendra pasiūla numato daugiau kaip 40 gamyklinių „Master“ kėbulo versijų su plačiomis jų pritaikymo galimybėmis. Automobilį bus galima įsigyti su padidinta iki 2,4 tonos keliamąja galia ir nuo 10,8 iki 22 m3krovinine erdve, su priekine ir galine pavara, o jo pakrovimo angos plotis ir krovininės erdvės ilgis yra vieni didžiausių šiame segmente.
Naujasis „Renault Master“ buvo sukurtas pagal „Aerovan“ vardu pavadintą dizaino koncepciją. Dėl nepaprastai daug darbo, įdėto kuriant jo aerodinamiką, modelio efektyvumas yra aukščiausios klasės, nepaisant jėgainės po variklio gaubtu. „Master“ pasipriešinimo koeficientas yra daugiau kaip 20 proc. mažesnis ir gerokai lenkia ankstesnės kartos bei visų dabartinių konkurentų.
Žvelgiant į naujojo „Renault Master“ vidų, jau standartinėje komplektacijoje furgonas siūlomas su itin patraukliu „Extra“ įrangos lygiu. Ją sudaro, pavyzdžiui, „OpenR Link“ 10 colių multimedijos sistema su belaide išmaniojo telefono sąsaja, LED dienos žibintai ir artimosios šviesos, rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius, galiniai parkavimo jutikliai, automatinio avarinio stabdymo sistema, eismo juostos išlaikymo sistema, greičio reguliatorius su ribotuvu, vairuotojo sėdynė su porankiu ir juosmens reguliavimu, 2 sėdimų vietų „mobiliojo biuro“ sofa su daiktadėže ir kt.
Naująjį „Master“ galima įsigyti su keturiomis „Blue dCi“ dyzelinio variklio versijomis: 105, 130, 150 ir 170 AG, sujungtomis su mechanine pavarų dėže. Jos pasižymi gerokai mažesnėmis degalų sąnaudomis (vidutiniškai 1,5 l/100 km) ir mažesne (39 g/km) CO2 emisija, todėl neviršija 200 g/km ribos. 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę į rinką numatyta pristatyti šių metų pabaigoje.
Kiek vėliau pirkėjams bus prieinama ir visiškai elektrinė „Master E-Tech 100% electric“ versija su dviejų tipų baterijomis – 40 kWh (važiuoti mieste numatytu nuotoliu) arba 87 kWh (ilgesnėms kelionėms). Elektrinis „Renault Master“ galės pasigirti rekordiniais parametrais: 1625 kg naudingąja apkrova (4 t bendrosios masės versijoje) su B kategorijos vairuotojo pažymėjimu, iki 460 km nuvažiuojamu atstumu (pagal WLTP) ir pajėgumais vilkti iki 2,5 t priekabą.
Energijos sąnaudos išliks nedidelės, o versijoje su 87 kWh akumuliatoriumi dėl naujoviškos temperatūros kontrolės sistemos WLTP cikle jos siekia net 21 kWh/100 km. Greitasis nuolatinės srovės įkrovimas iš 130 kW prieigos leidžia per 30 min. įkrauti baterija tiek, kad jos pakaktų įveikti 229 km. Įkrovimas nuo 10 iki 100 proc. iš buitinių elektros šaltinių užtruks mažiau nei keturias valandas naudojant 22 kW sieninį kintamosios srovės įkroviklį.
Standartinės versijos (su „Blue dCi 105“ varikliu) su „Extra“ įranga „Renault Master“ furgonų kainos Lietuvoje prasideda nuo 30 600 eurų (be PVM). Versijas su vidaus degimo varikliu ir mechanine pavarų dėže jau galima užsisakyti salonuose Lietuvoje, o pirmieji pristatymai planuojami šių metų rugsėjį.