„0 Series“ pavadinimu „Honda“ žymi sugrįžimą prie bendrovės šaknų. Primindama šūkį – „Svajonių galia“ (ang. The Power of Dreams), „Honda“ siekia naujų elektromobilių istoriją pradėti rašyti „nuo nulio“.
„Džiaugiamės, jog „Honda“ nenustoja svajoti. Bendrovės – kaip žmonės – su amžiumi tampa pragmatiškos. „Honda“ turi tvirtas pozicijas šeimos automobilių segmente. Bet nereikia pamiršti, jog šis gamintojas į pasaulį išleido legendinį „NSX“ modelį, dominavo „Formulės 1“ pirmenybėse, sukūrė galybę inovatyvių motociklų. Tikimės, kad su „0 Series“ koncepcija, „Honda“ vėl pakvies mus svajoti“, – teigė „Honda“ atstovės Lietuvoje vadovas Gediminas Saudargas.
„Honda“ neretai nustebina automobilių pasaulį, kai drąsus koncepcinis modelis pasiekia serijinę gamybą. Bendrovė 2017 metų Ženevos automobilių parodoje pristatė „Honda Urban EV“ koncepcinį miesto elektromobilio modelį. Su nedideliais stilistiniais pakeitimais, šis automobilis jau 2020 metais žengė į serijinę gamybą kaip „Honda e“ modelis.
„Honda e“ išsiskyrė drąsia išore. Dar daugiau originalių sprendimų laukė viduje. „Honda e“ modelyje „Honda“ siekė perteikti „namų kelionėje“ idėją. Nedidelio automobilio salonas išties priminė namus – sėdynių apmušalams panaudoti baldų gobelenai, visa priekinė konsolė buvo sudaryta iš lietimui jautrių ekranų.
„Honda“ teigia, jog „Series 0“ taps globaliais gamintojo modeliais, kuriais bus prekiaujama visose pasaulio rinkose. Pirmojo modelio debiutas numatomas 2026 metais JAV. Vėliau prekyba startuos Japonijoje, Europoje ir kitose rinkose.
Žiniasklaidai „Honda“ atstovai teigė, jog serijiniuose modeliuose interjeras bus santūresnis, sedane bus atsisakyta į viršų atidaromų šoninių durelių. Tačiau sedano prototipo išorės vizija – 90% artima modeliui, kuris pasieks pirkėjus.
Greta sedano, „CES“ parodoje pristatytas ir „Space Hub“ vienatūrio modelis.
Parodoje „Honda“ taip pat pristatė naują logotipą, kuriuo ženklins naujos kartos elektrinius modelius.