„Porsche“ pristatė iki šiol nematytą „Macan“ versiją – lengvą, greitą ir dinamišką „Macan T“

Vienas populiariausių „Porsche“ modelių „Macan“ pasipildė „Macan T“ versija. Tai pirmasis keturių durų „Porsche“ automobilis, paženklintas raide „T“. Naujasis „Macan T“ su dviejų litrų 265 AG turbo varikliu išsiskiria neįtikėtinai dinamiška sąranga ir dar atletiškesniu dizainu, dėl 15 mm pažemintos važiuoklės bei papildomų funkcijų, kurios įeina į standartinį paketą. 

„T“ raidė – it išskirtinumo ženklas

Raide „T“ koncerno istorijoje nuo septinto dešimtmečio iki pat dabar buvo žymimi tik klasikos simboliais tapę „Porsche 911“ ir „718“ modeliai. Šis išskirtinis ženklinimas, kas reiškia „Touring“, suteikiamas dėl automobilio savybių, kurios garantuoja išskirtinį vairavimo malonumą. Dėl išskirtinės sąrangos, nepaprastai tikslaus automobilio valdymo bei variklio dinamiškumo, nuo šiol „T“ kategorijos asortimentas pasipildo ir pirmuoju keturių durų modeliu – „Porsche Macan T“. 

Išskirtinumą naujajam „Macan T“ garantuoja 2 litrų ir 4 cilindrų turbo variklis, turintis 265 AG ir generuojantis 400 Nm sukimo momentą, kas užtikrina idealią automobilio svorio ir galios pusiausvyrą. Lyginant su 2,9 litro bi-turbo variklius turinčiais „Macan S“  ir „Macan GTS“ modeliais, naujasis „Macan T“ turi 58,8 kg lengvesnę priekinę ašį, kas užtikrina itin greitą spurtą ir optimalų manevringumą posūkiuose. Su „Sport Chrono“ paketu, „Macan T“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,2 sekundės, o maksimalus automobilio greitis siekia 232 km/val.

Kaip būdinga „Porsche“ modeliams, naujajame „Macan T“ montuojama nejuntamai greitai pavaras perjungianti dvigubos sankabos greičių dėžė (PDK) ir „Porsche Traction Management“ (PTM) sistema, kuri paskirsto galią visiems keturiems automobilio ratams priklausomai nuo sukibimo ir situacijos kelyje.

Siekiant dar didesnio sportiškumo, koncerno inžinieriai 15 mm sužemino „Macan T“ automobilį ir jame, kaip standartinę įrangą, įdiegė „Porsche“ aktyvios pakabos valdymo sistemą (PASM). Be to, „Macan“ modeliams su keturių cilindrų varikliais papildomai galima užsakyti adaptyvią pneumatinę pakabą, kuri leidžia kėbulą pažeminti dar 10 mm.

Išskirtinės interjero ir eksterjero detalės

„Macan T“ atpažįstamas ir iš išorės. Agato pilkumo „Metallic“ spalvos eksterjero elementai automobilio priekyje, šonuose ir gale išskiria jį iš kitų „Macan“ serijos automobilių. Išskirtine kontrastinga spalva nudažyta apdaila priekyje, išoriniai veidrodėliai, šoninės juostos, stogo aptakas ir logotipai gale. Ypač blizgūs juodos spalvos sportiniai išmetimo vamzdžiai ir šoninių langų apdaila bei tamsaus titano spalvos „Macan S“ 20 colių ratai yra standartinio „Macan T“ paketo dalis. Tuo tarpu „Macan T“ kėbulo spalvą galima rinktis iš 13 įprastų, „metallic“ ir specialių eksterjero spalvų.

Automobilio interjerą puošia „Sport-Tex Stripe“ sidabro spalvos akcentai, o aštuoniomis kryptimis reguliuojamų šildomų juodos odos sėdynių priekinėse galvos atramose įspausti „Porsche“ herbai. Į standartinį „Macan T“ paketą įtrauktas ir daugiafunkcinis, šildomas „GT“ vairas bei „Sport Chrono“ laikmatis prietaisų skydelio viršuje.

Be to, „Macan T“ modelyje yra visi 2021 m. vasarą atnaujintos „Macan“ serijos elementai – centrinė konsolė su lietimui jautriu paviršiumi ir integruota „Porsche Communication Management“ sistema su 10,9 colio jutikliniu ekranu bei standartine internetine navigacija.Naująjį „Macan T“ galima užsisakyti jau dabar. Jo kaina prasideda nuo 70,190.00 pirmuosius pirkėjus „Macan T“ pasieks jau balandį.