Automobilių pramonėje sunku surasti aršiau konkuruojančias bendroves nei BMW ir „Mercedes-Benz“. Nuo senų laikų pažangius automobilius kurdami vokiečiai varžėsi siekdami atriekti kuo didesnį rinkos pyragą.
Tačiau prieš prasidedant paskutiniam praėjusio amžiaus dešimtmečiui BMW pribloškė pasaulį su naujuoju 7 serijos sedanu. E32 kėbulas tuo metu buvo tikrų tikriausias vokiškos inžinerijos šedevras. „Audi“ gamoje 1986-aisiais prabangaus sedano net nebuvo – V8 debiutavo po poros metų, o nuo 1979-ųjų gaminti S klasės (W126 modelio) „Mercedes-Benz“ jau buvo senstelėję.
BMW naujiena greitai prigijo rinkoje ir tiesiog skynė prabangos mėgėjų pripažinimą. Bet bavarams to nepakako – jie norėjo dar greitesnės versijos už gamos viršuje buvusį 750i modelį. Vokiečių supratimu, V12 motoro tokiam dideliam sedanui nepakako, todėl inžinieriai sugrįžo prie projektavimo lentų.
Projektas buvo pavadintas „Goldfisch“ vardu. Virš priekinės ašies BMW patalpino V16 benzininį motorą, kurio galingumas siekė 408 AG ir 613 Nm. 6,6 litro milžiniška jėgainė buvo suprojektuota maždaug per pusmetį. Vokiečiai tiesiog prailgino tą patį 7 serijos variklį papildomais keturiais cilindrais.
Naujasis variklis 7 serijai suteikė puikius dinaminius rodiklius, tačiau vietos ir degalų sąnaudų sąskaita. Aušinimo sistemai po ilgu variklio gaubtu vietos neliko – BMW aušinimo radiatorių perkėlė į prašmatnaus sedano bagažinę, o degalų sąnaudos kaip mat šoktelėjo iki 30 l/100 km.
BMW su šešiolikos cilindrų agregatu serijinės gamybos konvejerio taip ir nepasiekė. Šis projektas buvo bandomas tik už uždarų durų. Vokiečiai žinojo, kad apie tokį planą sužinoję konkurentai būtų pradėję ruošti savo atsaką. Ir nors bavarai šį monstrą greitai užmarinavo, Vokietijos automobilių pramonėje gandai nukeliavo iki „Mercedes-Benz“ būstinės Štutgarte.
1991 metais, po šio beprotiško pilotinio BMW projekto jau buvo praėję nemažai laiko, bet „Mercedes-Benz“ sugalvojo sureaguoti. Ruošdamiesi „banginio“ arba W140 kėbulo S klasės modelio pristatymui jie nutarė suprojektuoti savotišką „BMW Goldfisch“ konkurentą.
Tačiau nors ir buvo svarstyta apie V16 variklį, „Mercedes-Benz“ inžinieriai pagalvojo apie tai, kad prabangos mėgėjų nežavi radiatoriaus bagažinėje idėja. Taigi buvo pasirinktas dar keistesnis W18 komponuotės motoras su trimis cilindrų eilėmis. Tai – į vieną bloką sujungti trys 6 cilindrų eilėje agregatai. Tokie varikliai buvo naudojami tik aviacijos pramonėje.
„Mercedes-Benz S800 SEL W18“ yra dar paslaptingesnis projektas. Informacijos apie šį inžinerinį iššūkį nėra daug, tačiau tokio variklio brėžiniai išduoda, kad konkurencijai su BMW vyrukai iš Štutgarto buvo nusiteikę labai rimtai.
Šiame S klasės modelyje gamintojas ketino panaudoti dviejų galingumų agregatus. Versijos su 90 vožtuvų turėjo generuoti beveik 700 AG, o toks motoras „Mercedes-Benz“ planuose turėjo vėliau nugulti po sportinio modelio variklio gaubtu. Tai būtų buvęs tų laikų „Bugatti Chiron“ atitikmuo.
Tačiau „S800 SEL“ projektas ties brėžiniais ir pasibaigė. Nėra žinoma apie tikrą, veikiantį tokio modelio prototipą, o bendrovė pripažinimo sulaukė su legendiniu naujuoju V12 agregatu iš šviežiai pristatyto S600 limuzino.