„Lexus“ pristatė savo ateities viziją ir koncepcinį modelį „LF-Z Electrified“

„Lexus“ pristato „LF-Z Electrified“ – elektromobilio koncepciją, pabrėžiančią naują „Lexus“ erą ir požiūrį į elektrifikaciją. Kartu „Lexus“ atskleidė netolimos ateities tikslus, rašoma pranešime. 

Iki 2025-ųjų „Lexus“ pristatys 20 naujų arba atnaujintų modelių, tarp kurių – daugiau nei 10 varomų vien elektra (BEV), įkraunamų hibridų (PHEV) ar įsikraunančių hibridinių modelių (HEV). Jie bus pritaikyti įvairių pasaulio regionų poreikiams. Šie modeliai sustiprins svarbiausias gamintojo gamas – sedanus bei SUV, taip pat leis tyrinėti galimybes pristatyti naujo tipo modelius: sportinius ar pritaikytus važiuoti su vairuotoju. Taip pat „Lexus“ sieks naujų premium vertybių bei didins viso pasaulio klientų lūkesčius.

„Lexus“ tikisi pasiūlyti elektrifikuotas visų savo modelių versijas iki 2025 m. Numanoma, jog iki to laiko pusę pardavimo apimčių sudarys elektrinę pavarą turintys modeliai. Gamintojas tikisi, jog kiekvienas modelis pasieks neutralumo aplinkai rodiklius iki 2050 m.: nuo degalų gamybos, logistikos iki perdirbimo. Be kruopščiai parenkamų medžiagų, „Lexus“ taip pat sieks mažinti jų gamybos poveikį aplinkai.

Šiandienos renginyje „Lexus“ pristatė naują koncepcinį automobilį „LF-Z Electrified“, suderinantį važiavimo našumą, stilių ir technologijas, kurias „Lexus“ tikisi įgyvendinti iki 2025 m. Jos dar patobulins „Lexus Driving Signature“ ir suburs sportinių automobilių bei elektrinių pavarų kūrimo patirtį, o vairuotojai galės mėgautis dar geresnėmis valdymo bei jungiamumo savybėmis.

„LF-Z Electrified“ šiuos pojūčius pateikia per modernias technologijas ir elektromobiliui skirtą platformą. Dėl idealiose vietose esančių baterijos ir elektros variklio automobilis pasiekia įspūdingų dinaminių savybių, o DIRECT4 visų varančiųjų ratų pavara bei kitos savybės užtikrina didelę mobilumo laisvę bei išskiria iš įprastų automobilių. Be to, yra pažangių informacinių sistemų, kurios bus pasiekiamos „Lexus“ klientams jau netolimoje ateityje.

„Įgyvendindami socialinę misiją kurti aplinkai neutralią visuomenę toliau siekiame automobilio vairavimo malonumo, kurį derinsime su klientų ir visų, susijusių su „Lexus“, šypsenomis. Pradėdami nuo dviejų naujų šiemet pasirodysiančių modelių, toliau tobulinsime inovatyvius produktus, kurie pridės spalvų išskirtiniams mūsų klientų gyvenimams“, – teigia „Lexus International“ prezidentas bei prekės ženklo vadovas Koji Sato.

Ateities vizija

Nuolat tobulindamas premium hibridinius automobilius ir kurdamas tokius sportinius modelius kaip LFA superautomobilis ar kiti „F“ raide pažymėti modeliai, „Lexus“ užsitarnavo išskirtinę poziciją rinkoje. Gamintojo hibridine strategija tapo beveik du milijonai parduotų modelių, skaičiuojant nuo pat 2005-aisiais pasiūlyto pirmojo RX 400 h. Dabar „Lexus“ siūlo devynis hibridinius automobilius maždaug devyniasdešimtyje pasaulio šalių. Tai – ideali naujų iššūkių platforma.

Automobilių pramonė yra šimtmečio transformacijos įkarštyje, tai turės beprecedentės įtakos žmonių vertybėms bei gyvenimo stiliui, ne tik atneš mobilumo pokyčių, bet ir padės įgyvendinti Jungtinių Tautų neutralumo aplinkai tikslus.

„Lexus Electrified“ vizija gamintojas parodo savo patirtį bei inovacijas. Toliau „Lexus“ tobulins savo stiprybes, sieks įgyvendinti užsibrėžtus tikslus bei kurs premium kokybės automobilius, kurie suteikia didelio malonumo vairuotojams bei išsiskiria aukščiausios klasės kokybe.