- Praėjus vos metams nuo legendinio „Voiturette“ modelio pristatymo, Louis Renault pradėjo naująjį motorizacijos plėtros etapą.
- „Type B“ buvo vienas pirmųjų modelių pasaulyje su uždaru kėbulu, saugančiu vairuotoją nuo vėjo ir prasto oro. Anuomet tai buvo didelis pasiekimas, nes standartiniai kėbulai būdavo atviro tipo ir primindavo arklių traukiamas karietas.
Dėl šiuo metu jau įprastu tapusio kietojo stogo automobilis atrodė įspūdingai. Modelio aukštis buvo bemaž lygus ilgiui. Kėbulo ilgis siekė 1,9 metro, t. y. buvo 50 cm. trumpesnis už šiuolaikinį „Renault Twizy“, o aukštis – 1,8 metro. Renault pavadino šį kėbulą „coupé”, susiedamas su tuo metu paplitusiomis arklių traukiamomis karietomis.
Antrame serijiniu būdu gaminamame „Renault“ modelyje didžiąja dalimi buvo naudojami „Voiturette“, dar žinomo kaip „Type A“, mechaniniai komponentai, kaip kad kardaninis velenas. Tai buvo itin modernus sprendimas, palyginus su anuomet įprastai naudota varomąja grandine. Vieno cilindro, 450 cm3 tūrio, oru aušinamas 2,7 AG variklis įgalindavo „Type B“ pasiekti pagarbos vertą 45 km/val. greitį. Tam pasitarnavo ir mažas automobilio svoris, kuris tesiekė 360 kg.
„Type B“ pasiūlė anksčiau nepatirtą komforto lygį ir buvo puikiai priimtas pasiturinčių klientų. Taip pat ženkliai prisidėjo prie įmonės plėtros, kurioje 1900 metų pabaigoje dirbo jau 110 darbuotojų – 50 daugiau, negu metų pradžioje. Po metų šį modelį pakeitė „Type C“, irgi gaminamas „coupé“ versijoje su uždaru kėbulu. Naujasis sprendimas taip pat pasiteisino.