Pirmojo Lietuvoje naujos kartos Škoda Octavia testo metu – kelionė į praeitį

„Auto Bild Lietuva“ komanda vieni pirmųjų Lietuvoje išbandė naujos kartos Škoda Octavia. Šiuo turbodyzeliniu automobiliu mes ne tik važinėjome įvairiais Lietuvos keliais, bet ir nukeliavome į praeitį – atokiame kaime netikėtai radome šimtus praeito šimtmečio automobilių.

Geriausias laikas tyrinėti savo šalį

„Auto Bild Lietuva“ vyr. redaktoriaus Vitoldo Miliaus teigimu, švelnėjant karantino sąlygoms, tiek žmonių, tiek automobilių pasaulyje viskas po truputį grįžta į savas vėžes. Automobilių pramonė palaipsniui pradeda dirbti, vėl atidaromos gamyklos, naujų automobilių salonai, o žmonėms leidžiama daugiau judėti. „Pokytis jaučiasi ir miestų gatvėse, ir užmiesčio keliuose. Tolimesnių kelionių dar privalome atsisakyti, bet dabar turime galimybę daugiau keliauti po Lietuvą. Tokie pasivažinėjimai leidžia mums lengviau suprasti, kokioje nuostabioje Žemės vietoje mes gyvename“, – pasakojo V. Milius.

Netikėtas atradimas

Norėdamas išbandyti Škoda Octavia, automobilių ekspertas leidosi į kelionę po Lietuvą ir bevažiuodamas pastebėjo išrikiuotų senų automobilių eilę. Nuvykęs į vietą, Vitoldas negalėjo patikėti savo akimis. „Tai, ką pamačiau iš tolo, buvo tik maža dalis – užsukę radome daugybę senovinių autobusų, troleibusų, karinės technikos, laivų ir dešimtis lengvųjų automobilių, sustatytų keliuose dideliuose garažuose ir laukuose, – prisiminė V. Milius. – Nusprendėme čia padaryti fotosesiją – juk kiek simboliška, kad su naujausiu automobiliu Lietuvoje aplankėme automobilius-senolius“.

Patogu važiuoti tiek mieste, tiek žvyrkeliuose

Keliaudamas po Lietuvą V. Milius stengėsi išbandyti visas funkcijas ir priedus, sumontuotus gerai sukomplektuotoje Škoda Octavia. „150 AG ir 360 Nm sukimo momentas tikrai yra pakankami net ir dinamišką vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams. Automobilis turi automatinę septynių pakopų DSG pavarų dėžę ir neblogas dinamines savybes – 100 km/val. greitį pasiekia per 8,8 sek. Važiuoklė, vairo sistema, transmisija suderintos optimaliai. Važiavimo režimui nustatyti tereikia paspausti mygtuką – įjungus „Sport“, pakaba tampa standesnė, automobilis yra geriau valdomas. Norint, šis modelis gali būti komfortiškas ir tylus, tam reikia pasirinkti režimą „Comfort“. Labiausiai nustebino nedidelės dyzelino sąnaudos. Važiuojant užmiestyje pagal Kelių eismo taisyklių reikalavimus automobilio kompiuteris rodė 3,7 l/100 km. Tokio dydžio automobiliui, turinčiam tiek daug papildomos įrangos, tai yra labai geras rodiklis“, – įspūdžiais dalinosi keliautojas.