Vokietijos automobilių gamintojas „Volkswagen“ praėjusią savaitę Diuseldorfe pristatė naująjį „Caddy“. Tai jau penktoji modelio, kuris pirmą kartą pasirodė prieš 42 metus, versija. Išlaikant komercinio automobilio šaknis, naujajame „Caddy“ prioritetas teikiamas efektyvumui, funkcionalumui ir, be abejo, charizmai, kurią suteikia atnaujintas dizainas.
Daugiau kaip tris milijonus pirmtakų turinčio modelio kūrimui panaudota MQB platforma, suteikusi galimybę komercinių automobilių gamintojui įdiegti daugybę naujų funkcijų. Naujasis „Caddy“ pasižymi elektriniais stumdomais šoninių bei galinių durelių mechanizmais bei didžiuliu 1,4 kv. m panoraminiu stoglangiu. Automobilyje taip pat įdiegta beraktė užvedimo sistema „Kessy“, įmontuoti priekiniai ir galiniai LED žibintai bei skaitmeninis valdymo skydelis su „Innovision Cockpit“, leidžiantis vairuotojui pritaikyti asistavimo, valdymo ir komforto sistemas pagal savo poreikius ir pomėgius.
Net šešios iš devyniolikos „Caddy“ pagalbinio vairavimo sistemų yra visiškai naujos, įskaitant ir „Travel Assist“, kuri leidžia automobilį greitkeliuose vairuoti iš dalies automatiniu būdu. Naujajame modelyje taip pat įdiegtos automatinio atstumo reguliavimo sistemos – „Trailer Assist“ ir „Side Assist“ su „Rear Traffic Alert“.
„Volkswagen Caddy“ išsiskiria ir novatoriškais bei naujausias tendencijas atspindinčiais keturių cilindrų varikliais, atitinkančiais 2021 m. „Euro 6“ emisijos standartus ir aprūpintais kietųjų dalelių filtrais. „Volkswagen“, TDI varikliuose, kurių galia svyruoja nuo 55 kW / 75 AG iki 90 kW / 122 AG, pirmą kartą panaudojo ir dvigubo dozavimo sistemą. Tai – sudvigubinta selektyvi katalizatoriaus sistema SCR (angl. – Selective catalytic reduction), turinti du katalizatorius ir du „AdBlue“ įpurškimo taškus. Dėl šio mechanizmo, azoto oksidų (NOx) taršos lygis, palyginti su ankstesniais modeliais, yra labai sumažintas, tad „Caddy“ TDI varikliai jau įvardijami kaip vieni ekologiškiausių pasaulyje.
Modelis pasižymi ir efektyviais bei tvariais variklių variantais – galima rinktis iš turbo benzininio variklio (84 kW / 116 AG) ir gamtinėmis dujomis varomo kompresinio variklio. Priklausomai nuo variklio versijos, numatomos „Caddy“ kuro sąnaudos yra 12 proc. mažesnės nei ankstesnių modelių.
Gamintojai siūlo rinktis iš skirtingų naujojo „Caddy“ versijų: „Cargo“, „Estate“ bei kitų. Dar šiemet žadama pristatyti ir elektra varomo „Caddy“ versiją.