Naujieji HONDA Africa Twin modeliai pristatyti Europoje

Europoje pristatomi nauji HONDA motociklų gamos flagmano Africa Twin modeliai – CRF1100L Africa Twin bei Africa Twin Adventure Sports. Bekelei ir tolimoms kelionėms skirti legendiniai HONDA motociklai buvo iš esmės atnaujinti: tapo galingesni, lengvesni bei apginkluoti pažangiausiomis technologijomis, o kuriant naują modelį HONDA pateikė net 21 paraišką patentams išduoti.

Africa Twin yra neatsiejama motociklų kultūros dalis. Tai motociklai, iš pagrindų pasirengę tikriems nuotykiams – nuo žygių bekele iki tarpžemyninio maratono. Ne veltui Africa Twin yra perkamiausias HONDA motociklų modelis Lietuvoje” – teigė UAB „Nippon Auto” komercijos vadovas Artūras Vilpišauskas.

Naujieji Africa Twin varomi nauju „Euro 5” standarto 1084 cm³ darbo tūrio varikliu (998 cm³ ankstesnėje versijoje). Maksimali motociklo galia padidėjo 7 proc. (iki 75 kW esant 7500 aps./min.), o maksimalus sukimo momentas – 6 proc. (iki 105 Nm esant 6250 aps./min.). Africa Twin tapo 5 kg lengvesnė, todėl modelis pasižymi 10 proc. geresniu galios ir svorio santykiu.

Standartinėje modelių įrangoje įdiegtas 6,5 colio TFT daugiafunkcis jutiklinis ekranas, kuriame vairuotojas gali lanksčiai pasirinkti rodomos informacijos pobūdį ir išdėstymą. Sistema palaiko Bluetooth bei yra suderinama su „Apple Carplay®“, tad vairuotojas į išmanųjį ekraną gali perkelti navigacijos nuorodas, kalbėtis telefonu, matyti trumpąsias žinutes ar klausytis muzikos naudodamas telefone įdiegtomis programėlėmis.

„HONDA atsižvelgė į modelio naudojimo savybes – ilgose kelionėse svarbi ne tik puiki pakaba ar patogi sėdėsena, bet ir išmaniosios galimybės. Todėl Africa Twin pramogų technologijos nenusileidžia diegiamoms šiuolaikiniuose automobiliuose” – teigė A. Vilpišauskas.

Platų elektroninės įrangos, kurią valdo naujas šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU), komplektą sudaro elektroninis droselis („Ride by Wire“) ir HONDA reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), taip pat naujos funkcijos: pastovaus greičio palaikymo sistema, ABS atliekant posūkius, priekinio ir galinio ratų pakėlimo valdymo bei avarinio stabdymo signalizavimo sistemos.

Galimi šeši važiavimo režimai – keturi siūlo įvairioms važiavimo sąlygoms pritaikytus galios, stabdymo varikliu ir ABS charakteristikų lygius („Tour“, „Urban“, „Gravel“ ir „Off-road“), o du naudotojo režimai leidžia motociklininkui pasirinkti savo norimus šių parametrų derinius.

Africa Twin Adventure Sports modelis pritaikytas ekspedicijoms motociklu. Talpesnis (24,8 l) degalų bakas, kurį iki galo pripildžius galima nuvažiuoti ilgesnį nei 500 km atstumą, platesnis priekinis aptakas, penkių aukščio reguliavimo lygių skydas, kaip standartinė įranga montuojamos šildomos rankenos ir papildomas įkrovos lizdas užtikrina didesnį komfortą ir praktiškumą. Kaip papildoma įranga modelyje siūloma „Showa EERA“ („Electronically Equipped Ride Adjustment“) pakaba.

Abu modeliai bus siūlomi ir su išskirtine dvigubos sankabos transmisija (DCT). Nuo 2009 m., kai ji pirmąkart pristatyta HONDA VFR1200F modelyje, Europoje parduota per 100.000 motociklų su šia sistema. Beveik pusė Africa Twin pirkėjų DCT sistemą pasirinko kaip papildomą įrangą.

Africa Twin istorija prasidėjo 1988 metais. Nuo 2016-ųjų Europoje parduota per 87.000 Africa Twin motociklų.

„Baltijos šalyse stebime nuolatinį naujų motociklų rinkos augimą. Trijose šalyse naujų motociklų pardavimai per pirmus tris 2019 m. ketvirčius augo apie 26%, o Lietuva fiksavo sparčiausią augimą. Rinką išjudino draudimo naujovės, jog įsigyjant naują motociklą išsimokėtinai KASKO draudimas nebėra privalomas. Taip pat – didelė naujų, nebrangių modelių pasiūla ar papildomos vertės akcijos – pavyzdžiui, jog įsigijus naują motociklą, šaltuoju metų laiku jį galima nemokamai saugoti HONDA motoviešbutyje” – teigė A. Vilpišauskas.

www.auto-bild.lt