Europa neatsilaikė prieš „Ford Focus“: apipylė apdovanojimais

2018_FORD_FOCUS_COMBO_20 (1)

Be to, 2019-ųjų Europos metų automobilio rinkimuose, kurie vyks šiemet kovo mėnesį, „Focus“ tapo vienu iš septynių finalininkų ir taip galutinai įtvirtino savo, kaip vienos karščiausių kontinento rinkos naujienų, vardą.

„Žiniasklaida, automobilizmo ekspertai ir, svarbiausia, vartotojai nešykštėjo pagyrų mūsų naujajam „Focus“, tą atspindi tiek apdovanojimų, kuriuos pelno šis modelis, įvairovė, tiek sparta, kuria „Focus“ automobiliai skrieja iš pardavimo salonų. Taikytis į pačius geriausius tokiame konkurencingame segmente – didžiulis įvertinimas“, – sakė „Ford of Europe“ vyriausiasis „Focus“ programos vyriausiasis inžinierius Glenas Gooldas.

Išrankią Europos publiką žavėjo daugelis „Focus“ savybių, nuo erdvaus, švarių linijų, aukščiausios kokybės apdaila aprūpinto interjero iki nematomų atributų, tokių kaip „FordPass Connect“ sistema su modemu, SIM kortele, Wi-Fi bevielio ryšio zona automobilyje.

Metų automobilio laurus „Focus“, sužavėjęs auditoriją nepakartojama vairuotojo ir keleivių  patirtimi, pelnė Suomijoje ir Kroatijoje. Britų „BusinessCar Awards“ ir Vokietijos „Auto Zeitung Auto Trophy 2018“ konkursuose „Focus“ pripažintas lyderiu mažos ir kompaktinės klasės automobilių kategorijose.

Ispanijoje „Ford Focus“ tapo geriausiu verslo automobiliu, Čekijoje – naudingiausiu automobiliu. Šiose šalyse buvo ypač aukštai įvertintos „Focus“, kaip našaus ir taupaus verslo segmento automobilio, savybės, kurias jam suteikia technologiškai ištobulintas „EcoBoost“ benzininis ar „EcoBlue“ dyzelinis variklis.

Jungtinės Karalystės „Parkers New Car Awards 2019“ apdovanojimuose, Škotijoje ir Belgijoje „Ford“ flagmanas tituluotas Metų šeimos automobiliu.

Jau anksčiau 2018-aisiais „Focus“ „Euro NCAP“ saugumo bandymuose gavo aukščiausią – penkių žvaigždučių – įvertinimą.

Iki 2018 m. lapkričio pabaigos „Ford“ iš viso pardavė daugiau nei 42 tūkst. naujųjų „Focus“.  Specialaus prizo nusipelnė sportiškasis „Focus ST-Line“, sunešęs net 40 proc. visų pardavimų.

Nuo modernios Vokietijos Sarluiso gamyklos konvejerių į Europos kelius išriedantis „Focus“ pirkėjams siūlomas penkių durų hečbeko ir universalo kėbulu.

Šalia populiariojo „ST-Line“, „Focus“ šeimoje – stilingasis „Focus Trend“, elegantiškas „Titanium“ bei prabanga spinduliuojantis „Focus Vignale“. Europos rinką pradeda tyrinėti ir praktiškas bei tvirtas „Focus Active“, turintis didesnę prošvaisą ir kitų miesto visureigiams būdingų atributų.

Vienas iš šešių „Focus“ pirkėjų Europoje rinkosi „Chrome Blue“ arba „Desert Island Blue“ spalvą, šalia labiau tradiciškos „Magnetic“ pilkos ar „Frozen White“ spalvų. O naujoji 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė savo populiarumu tarp vartotojų pranoko gamintojo lūkesčius.

www.auto-bild.lt