Į Lietuvą pagaliau atvyko naujasis „Ford Mustang“, amerikietiškos laisvės ir galios simbolis – dar elegantiškesnis, galingesnis, žadantis aštrių greičio įspūdžių ir papildytas pažangiomis pagalbos vairuotojui technologijomis. Atnaujinta važiuoklė ir modernūs varikliai užtikrina nepakartojamą sportinio vairavimo malonumą.
„Europiečių aistra „Mustang“ – didesnė nei mes įsivaizdavome. Senojo žemyno keliais jau važinėja daugiau nei 33 tūkstančiai šios markės automobilių. Nedaugelis gali plačiajai auditorijai pasiūlyti tokį paveldo, stiliaus, našumo bei praktiškumo derinį, kokį siūlo „Mustang“ ir už ypač palankią kainą“, – sako „Ford“ grupės viceprezidentas bei „Ford Motor Company“ prezidentas Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos rinkoms Stevenas Armstrongas.
Dinamiškesnis ir greitesnis
Atnaujintąjį „Ford Mustang“ jau galima išvysti „Inchcape Motors“ salonuose. Automobilio kaina – nuo 40 346 eurų.
„Ford Mustang“ siūlo „fastback“ (kupė su galinės dalies link žemėjančia stogo linija) ir kabrioleto modelio automobilius, išsyk atpažįstamus iš plėšrių priekio grotelių ir prie asfalto prigludusio silueto. Naujasis „Mustang“ yra aptakesnis ir dėl to pasižymi dar geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis, jo sportinę išvaizdą paryškina gausesnis LED apšvietimas. Individualaus pasirinkimo galimybės išplėstos iki 11 išorės apdailos spalvų kombinacijų, o atletišką automobilio išvaizdą papildo lengvojo lydinio ratlankiai.
Klasikinis 5 litrų darbinio tūrio V8 variklis, generuojantis 450 AG, buvo patobulintas ir integruotas su nauja 10 laipsnių automatine pavarų dėže, todėl naujasis „Mustang“ galės įsibėgėti greičiau nei bet kada – 100 km/val greitį įmanoma pasiekti per 4,3 sekundės.
Kuklesnis 2,3 litro „EcoBoost“ variklis, generuojantis 290 AG ir dirbantis su 10 laipsnių automatine transmisija, taupančia degalus bei efektyvinančia automobilio greitį, skirtas tiems, kam brutali galia nėra svarbiausias veiksnys. Abu varikliai galimi ir su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.
„Ford“ inžinieriai, siekdami „Mustang“ labiau pritaikyti Europos poreikiams, optimizavo automobilio vairavimo dinamiškumą. Jo charakteris papildytas sofistikuota „MagneRide“ reguliuojama važiuokle bei pasirenkamu važiavimo režimu. Šalia „Normal“, „Sport“, „Track“ ir „Snow / Wet“ siūlomi du nauji vairavimo režimai „Drag Strip“ bei „My Mode“, skirti padidinti automobilio našumą bei užtikrinantys individualią vairavimo patirtį.
Nauja „Active Valve Performance Exhaust“ sistema, reguliuojanti variklio garsą, netgi leidžia pasirinkti „Geros kaimynystės režimą“ vairavimui ankstyvą rytą ar vėlai vakare, kuomet nedera burzgimu erzinti kaimynų.
Technologijos užtikrina saugumą
Naujame „Mustang“ knibžda įvairių pažangiausių technologijų, užtikrinančių kuo didesnį vairuotojo bei keleivių saugumą bei suteikiančių galimybę vairuoti ramesne širdimi. Saugiai jaustis už „Mustang“ vairo leidžia vairuotojo pagalbos technologijos, tokios kaip susidūrimo prevencijos „Pre-Collision Assist“ sistema su integruota pėsčiųjų apsaugos sistema „Pedestrian Detection“ bei eismo juostos laikymosi sistema.
Ypatingas dėmesys – priešlaikinio susidūrimo pagalbos sistemai su pėsčiųjų aptikimu, skirtai išvengti priekinio susidūrimo ar sumažinti jo grėsmę. Pirmą kartą „Mustang“ siūlo ir adaptyviąją greičio kontrolę, atstumo stebėjimo technologiją, eismo juostos laikymosi sistemą, padedančias vairuotojui išlaikyti saugų atstumą kitų transporto priemonių atžvilgiu.
Vairuotojo patogumui – 12 colių skystųjų kristalų monitorius bei „Ford“ SYNC3 komunikacijos sistema, kuri suteikia vairuotojui galimybę balsu bei gestais valdyti prijungtus išmaniuosius prietaisus, garso, navigacijos bei klimato funkcijas.
Tai – tikrai „Mustang“
Dizaineriai išsaugojo išskirtinius „Ford Mustang“ bruožus ir suteikė automobiliui dar daugiau sportiškumo. Naujojo „Mustang“ variklio dangčio profilis kiek žemesnis, su integruotomis oro angomis, derančiomis su patobulintomis pažemintomis trapecijos formos priekinėmis grotelėmis. Trapeciją atkartoja ir priekinių LED žibintų forma. Šie atnaujinimai paryškina bebaimį „Mustang“ charakterį ir pagerina aerodinamines automobilio savybes.
Dramatiškumo „Mustang“ suteikia jo galinės dalies išvaizda, kurioje dominuoja atnaujintas buferis su prispaudimo jėgą didinančiais difuzoriaus elementais. Be to, „Mustang“ aprūpintas papildomu bagažinės sparnu, suteikiančiu sportiškesnį profilį.
„Ford“ suteikia galimybę vartotojams susikurti išskirtinį „Mustang“. Individualumą užtikrina trys drąsios, dinamiškos metalo atspalvio (mėlyna, oranžinė ir purpurinės vyšnios) kėbulo spalvos: „Kona Blue“, „Orange Fury“ ir „Royal Crimson“. Dar didesnio išskirtinumo norintiems vartotojams siūlomi kėbulai su baltomis ar juodomis lenktyninio automobilio juostomis. Nauji 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai siūlomi su originalia nikelio ar poliruoto aliuminio apdaila.
Moderniame aukščiausios kokybės „Mustang“ interjere komfortą užtikrina malonios liesti medžiagos, sukuriamas tikroviškas prabangaus salono jausmas. Išsiskiria durų apmušalai bei aliuminio apdaila papuoštos durų rankenėlės. Centrinėje konsolėje – minkšta rankomis siūta apdaila, kontrastuojanti su likusiomis salono spalvomis. Vairavimo malonumą dar labiau sustiprina „Mustang“ siūlomos odinės šildomos bei vėsinančios sėdynės ir šildomas vairas.
„Ford“ inžinieriai „Mustang“ ištobulino iki smulkmenų: naujasis variklio užvedimo mygtukas nuo pat automobilių durelių atrakinimo iki motoro užvedimo pulsuoja raudona spalva, „Mustang“ širdies ritmu – 30 tvinksnių per minutę, tai yra, tokiu dažnumu, kokiu virpa žirgo širdis ramybės būsenoje.
Gamintojo nuotr.
www.auto-bild.lt