Lietuvoje pristatoma transporto infrastruktūros ateitis

Kokia bus transporto infrastruktūros ateitis? Kaip keičiasi procesai, kokios yra gerosios praktikos ir ko Lietuva gali pasimokyti iš Vakarų valstybių? Atsakymai į šiuos klausimus bus pateikti jau penktus metus iš eilės rengiamoje konferencijoje „Transporto infrastruktūros inovacijos“.

„Spartėjanti didmiesčių plėtra ir augantys žmonių poreikiai diktuoja poreikį modernizuoti Lietuvos transporto infrastruktūrą. Tačiau tiesiant ar rekonstruojant kelią, aplinkkelį, geležinkelį, statant tiltą vien medžiagų ir žmonių neužtenka. Ilgametė praktika, žinios ir patirtis, įgyta bendradarbiaujant su tarptautinėmis kompanijomis – štai kas užtikrina tvarią ir ilgaamžę transporto sistemų plėtrą“, – sakė konferenciją organizuojančios bendrovės „Kelprojektas“ generalinis direktorius Algimantas Medžiaušis.

Lietuvos specialistai renginyje semsis žinių iš Švedijos ir Vokietijos ekspertų, kurie dalinsis įžvalgomis apie inovacijas, užtikrinančias efektyvų transporto infrastruktūros modernizavimą bei nuoseklų projektavimo procesų valdymą.

Šiuolaikines kelių tiesimo technologijas ir ateities tendencijas konferencijos dalyviams pristatys Vokietijos įmonės „BT Beton-Technik GmbH“ inžinierius Martinas Barka.

Jis papasakos apie metodus, kurie užtikrina kelių patvarumą ir ilgaamžiškumą, supažindins su naujausiais technologiniais sprendimais ir atskleis medžiagų mišinių sudėtį, naudojamą tiesiant kelius vietovėse, kuriose orų sąlygos yra tokios nepastovios, kaip Lietuvoje.

„Norint kelią pritaikyti intensyviam automobilių srautui, tam, kad jis būtų ilgaamžiškas, svarbu ne tik parinkti tinkamą mišinį, bet ir pritaikyti patikrintą technologiją bei atitinkamą techniką. Svarbų vaidmenį atlieka kelio dangos paviršiaus apdorojimas. Lietuvoje pristatysiu, kaip visa tai atliekama šiandien ir kokios ateities tendencijos“, – sakė M.Barka.

Martinas Ålenius iš Švedijos bendrovės „Tyréns“, kuriančios tvarios miestų plėtros sprendimus, pateiks infrastruktūros projektų automatizavimo ir skaitmeninimo pavyzdžių, kurie padeda taupyti laiką ir lėšas.

Apie milžiniško masto projektą Stokholme, kuriam neprireikė jokių brėžinių, papasakos dar vienas svečias iš Švedijos – „ELU Konsult“ statybų inžinerijos vadovas Danas Svenssonas.

Konferencijoje bus kalbama ir apie geležinkelių plėtrą bei modernizavimą. Larsas Elneris, Švedijos kompanijos „Projektengagemang“ vyresnysis geležinkelių konsultantas, atskleis Švedijos geležinkelių planavimo ir projektavimo subtilybes bei darbo užkulisius.

Švedijos transporto administracijos  projektų vadovas Olofas Lyddby pristatys sėkmės istorijas iš kliento perspektyvos rodydamas realius pavyzdžius Stokholmo regione.

Konferenciją „Transporto infrastruktūros inovacijos“ rengia didžiausia Lietuvos transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“. Į ją pakviesta per 150 specialistų iš visos Lietuvos – savivaldybių atstovų, kelių ir geležinkelių transporto įmonių, transporto infrastruktūros statybos ir priežiūros įmonių ir kt.

„Ši konferencija suteikia plotmę Lietuvos ir užsienio specialistams aptarti esamus ir būsimus projektus, pasidalinti juose taikomais pažangiais sprendimais, idėjomis ir lūkesčiais. Užsienio ekspertų įžvalgos ir patarimai padės planuoti, organizuoti ir vykdyti efektyvius transporto infrastruktūros modernizavimo bei plėtros projektus Lietuvoje“, – teigė „Kelprojekto“ vadovas A.Medžiaušis.

www.auto-bild.lt