Škoda Yeti yra išties populiarus: tarp mažų SUV klasės automobilių jis užimą stabilią antrą poziciją Lietuvos rinkoje. Be kitų priežasčių ir dėl to, ką visi žino: Škoda yra kaip Volkswagen, tik pigiau.
Yeti vardas asocijuojasi su kažkuo dideliu ir galingu. Dėl galingumo – tai tiesa, bet dėl dydžio – nelabai. Mažasis čekų „sniego žmogus“ yra tikras SUV, kurį po šešerių gamybos metų galima nebrangiai įsigyti naudotų automobilių rinkoje. Jeigu tik nebūtų nemalonumų dėl variklio skirstomojo mechanizmo…
Mūsų testuojamas automobilis yra su benzininiu 1.2 TSI varikliu, dar net nenuvažiavęs 60 000 kilometrų, o jo variklis jau remontuotas. Problema: gamybos metu dėl ilgo štampavimo įrankių naudojimo ties
skirstomosios grandinės sujungimo skylutėmis atsirado aštrios briaunos. Pasekmė: grandinė pailgėjo, peršoko per vieną skirstomojo veleno krumpliaračio dantuką, variklio darbo fazės išsiderino – ir vožtuvai pavirto į salotas. Škoda gamintojai sparčiai reagavo ir sugadintus variklius remontavo kaip garantinius atvejus. Taip pat anksčiau buvo bėdų ir dėl dvigubos sankabos DSG transmisijos.
Tai gal Yeti vis dėlto ne toks jau geras? Pasakysime taip: kiekvienais gamybos metais šis penkiavietis vis labiau tobulėjo. Be to, jis visada buvo labai praktiškas. Aukštą sėdėjimo poziciją vertina ne tik vyresnės kartos vairuotojai, bet ir moterys. Jame labai geras matomumas, jo vidaus apdaila tvarkinga, taip pat žavi apgalvotas erdvės padalinimas.
Bagažinė, kurios talpa yra 405 litrai, nėra milžiniška, tačiau išėmus galines sėdynes (galima ir po vieną) jos talpa padidėja iki 1760 litrų.
Rūdys retai kelia rūpesčių. Kartkartėmis rudasis maras užpuola tik bagažinės dangtį ir durelių briaunas. Po modelio atnaujinimo2013 m. Yeti rieda be jokių trukdžių – tai labiausiai jaučia sėdintys gale. Atnaujinto modelio atpažinimo ženklai: šiek tiek kitokios formos buferiai ir kampuoti rūko žibintai priekyje.
Be to, „Auto Bild“ ilgalaikį 100 000 kilometrų testą Škoda Yeti 1.8 TSI įveikė pelnydamas aukščiausią įvertinimą. Pagarba! Tik galinių durelių sandarinimo gumos pasirodė ne tokios patvarios („Škoda“ tai
patobulino nuo 2011 m. pradžios). Šiek tiek rūpesčių mūsų testuotojai turėjo su tikrai lėtai veikiančia navigacijos sistema „Amundsen“. Tačiau tai nesulaiko ilgapirščių nuo įsilaužimų į Yeti automobilius: šis aparatas tikriausiai pernelyg lengvai išmontuojamas. Kam ši rizika kelią nerimą, tegul ieško naudoto Yeti be navigatoriaus.
ABL, 2016 m. Nr. 4