„Renault“ nepalaužiamas – po kelių ne itin vykusių bandymų sukurti didelį sedaną, kompanija ir vėl ryžosi šiam žingsniui.
Pažvelkime į naująjį Talisman įmonės garažo viršininko akimis: penkerių metų garantija, 160 „arklių“ dyzelinis variklis. Nejau Mondeo, Superb ir Passat gamintojams gresia rimtas pavojus? Talisman yra didelis ir dailiai atrodantis automobilis. Viduje, kaip, beje, ir ant galinių sėdynių, labai erdvu. Bagažinės talpa siekia nuo 608 iki 1022 litrų, vis dėlto, kadangi tai yra sedanas, Laguna modelio gerbėjai tikriausiai pasiges didesnio bagažinės dangčio. Laimė, nuo gegužės mėnesio bus siūlomas ir Talisman universalo kėbulu.
Didžiausio Renault sedano kėbulu techniniai sprendimai „pasiskolinti“ iš Espace modelio. Apdailai naudojamos minkštos ir kokybiškos medžiagos, už vairo vietoj standartinių prietaisų sumontuotas ekranas, o masažo funkciją turi net pigiausios modelio versijos sėdynės. Važiavimo režimų keitimo mygtukas reguliuoja greičių dėžės, pakabos ir akceleratoriaus pedalo jautrumo nustatymus,keičia nuotaikingą salono apšvietimą ir prietaisų ekranų išvaizdą. Talisman bus siūlomas su dviem benzininiais (150 ir 200 AG) ir trimis dyzeliniais (110, 130 ir 160 AG) varikliais. Mūsų nuomone, optimali yra dyzelinė 160 AG versija su dviejų sankabų ir šešių laipsnių automatine greičių dėže. Užmiestyje tokio automobilio sąnaudos siekia 6,4 l/100 km (borto kompiuterio rodmenys).
Pavarų dėžė veikia nepriekaištingai, na, nebent gal šiek tiek geriau galėtų žeminti pavaras, kai artėjama prie sankryžų. Važiuojant įprastu režimu vairo sistema yra šiek tiek per „minkšta“, bet įjungus sportinį, reikalai pagerėja. Pigiausi Talisman su 110 AG dyzeliniu varikliu Lietuvoje kainuoja 22 840 eurų, su 150 AG benzininiu – 25 800 eurų.
ABL, 2016 m. Nr. 1