Įpusėjo Nemunring Winter Games čempionatas

Luko Misiūno nuotrauka (2)

Praėjusį sekmadienį „Nemuno žiedo“ trasoje gaudė virš 100 automobilių variklių, kuriuos į vienintelę žiedinę lenktynių trasą Lietuvoje atginė automobilių sporto mėgėjai ir keletas gerai žinomų šios srities profesionalų. Tiesa, šis etapas buvo išskirtinis tuo, kad varžybų organizatoriai „Tėvas racing“, norėdami nustebinti sprinto rungties dalyvius, prie pagrindinės „Nemuno žiedo“ trasos konfigūracijos prijungė ir senosios trasos dalį, kuri prasideda neriant į siaurą dalyvių pamėgta miškelį.

Sprinto rungtį, kaip visada, pirmoji pradėjo FWD grupė. Trečią vietą šioje klasėje užėmė Mantas Šimkus su „Lancia Dedra“ automobiliu, o antrą ir pirmą vietas atitinkamai pasidalino Tomas Buškevičius ir Andrius Lukoševičius. Tomas su savo „Honda Civic“ automobiliu nuo Andriaus „Opel Astra“ atsiliko vos keliomis dešimtosiomis sekundės dalimis.

FWD klasės dalyviai po savęs vietą užleido dar vienai gausiai klasei – RWD. Ši klasė nuo pat pradžių pradėjo labai agresyviai važiuoti, kas lėmė tai, kad pirmuose važiavimuose trasos kraštuose pabuvojo keletas dalyvių. Vienas jų – Erikas Vaštakas, kuris praeitame etape rodė įspūdingus laikus, deja, šį kartą jam nepavyko įveikti miškelio atkarpos ir varžybas teko baigti vos spėjus pradėti važiuoti. Taigi, trečia vieta šioje klasėje atiteko Ryčiui Gumauskui, antras liko Aurimas Miškinis, o pirmąja vieta džiaugėsi Andrius Miglinas, kuris artimiausią varžovą aplenkė net 1,5 sekundės. Visi minėti šios klasės dalyviai vairavo ne ką kitą, o BMW automobilius.

Po RWD klasės į trasą stojo galingoji AWD klasė, kurioje buvo galima išvysti ne vieną „Mitsubishi Evolution X“, net kelių kartų „Subaru Impreza STI“ bolidų ir šio etapo pažiba tapusį galingąjį „Nissan GT-R“. Šiuos galingus ginklus geriausiai sekėsi suvaldyti: trečiam likusiam Mariui Bartkui su „Mitsubishi“, antram – Irmantui Ambraziejui su „Subaru“ ir pirmam – Vincui Gerdžiūnui su „Nissan GT-R“. Tiesa, Vincas su galinguoju „Nissan“ buvo greičiausias ketvirto etapo dalyvis, nuo antro geriausio dienos laiko jam pavyko atsiplėšti net 8 sekundėm.

Vėliau startavo jungtinė PRO2 ir PRO4 klasė. PRO2 klasėje greičiausiųjų trejetukas atrodė taip: trečioji vieta – Andrius Miglinas, antroji – Tomas Buškevičius, o pirmoji – Gintautas Šlepikas, kuris varžybose dalyvauja net su dviem automobiliais. PRO4 klasės podiume trečia vieta atiteko „ASK Greičio svajonė“ pilotui Tadui Petroniui, aukščiau jo stojo Marius Bartkus, o pirmą vietą pavyko iškovoti jau minėtam „MK Technika Rally“ komandos nariui Gintautui Šlepikui.

Kai jau tapo įprasta, varžybose vyko ne tik sprinto, bet ir slalomo rungtis, kurioje dalyviai irgi skirstomi į tris klases. FWD klasėje trečias liko Vilmantas Frolovas, o antrą ir pirmą vietas pasidalino nuolatiniai konkurentai Tomas Buškevičius ir Mindaugas Šimkevičius. Mindaugas šį kartą buvo greitesnis.

RWD klasėje trečia vieta atiteko Sauliui Kirliui, antras liko Donatas Pakalnis, o pirmąją vietą iškovojo Justas Simaška.

AWD klasėje Gintautui Žvirbliui atiteko trečioji vieta, antrąją vietą užėmė Gintautą aplenkęs Gediminas Karazija, o pirmuoju tapo Tadas Petronis.

Sekantis varžybų etapas įvyks sausio 10 d.

Luko Misiūno nuotr.

www.auto-bild.lt