Volkswagen ir toliau išlieka viena iš labiausiai pageidaujamų automobilių markių. Nors šių metų 8 mėnesių bendrieji pasauliniai pardavimai mažesni už pernykščius, bendrovės marketingo skyriaus vadovybė šio kritimo nesureikšmina ir jį sieja su prastesne ekonomine situacija konkrečiose rinkose. Su pagreičiu kylantys Europos pardavimai (įskaitant kai kurias Vidurio ir Rytų Europos valstybes) disponuoja su ženkliu paklausos mažėjimu Kinijoje ir Pietų Amerikoje bei nesiliaujančiu pirkimų susitraukimu Rusijoje.
Nuo 2015 m. sausio pradžios iki rugpjūčio pabaigos visame pasaulyje parduota 3,84 mln. vnt. (4,03 mln. vnt., -4,8%). Patį rugpjūčio mėn. pasaulyje parduota 432900 vnt. (471000 vnt., -8,1%).
Visame Europos žemyne per 8 šių metų mėnesius parduota 1,14 mln. vnt. (1,11 mln. vnt., +3,1%). Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 607000 vnt. (561600 vnt., +8,1%). Tuo tarpu Vokietijoje parduota 399500 vnt. (382100 vnt., +4,5%). Dviženkliu augimu džiugino Didžiosios Britanijos, Ispanijos, Čekijos ir Vengrijos rinkos.
Nežiūrint aukščiau minėtų puikių Čekijos ir Vengrijos rezultatų, Rytų Europoje tęsiasi pardavimų mažėjimas. Čia parduota 134400 vnt. (163300 vnt., -17,7%). Rusijoje parduota 49100 vnt. (85000 vnt., -42,2%).
Šiaurės Amerikoje parduota 397400 vnt. (387600 vnt., +2,5%). Tame skaičiuje JAV parduota 238100 vnt., (244900 vnt., -2,8%).
Pietų Amerikoje iš viso parduota 324900 vnt. (427400 vnt., -24%). Tame skaičiuje Brazilijoje parduota 240100 vnt., (347 vnt., -30,8%).
Rinkos prisotinimo fazę pasiekusioje Kinijos rinkoje (įskaitant Hong Kongą) nuo metų pradžios parduota 1,68 mln. vnt. (1,83 mln. vnt., -8,1%). Iš viso Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 1,82 mln. vnt. (1,97 vnt., -7,2%).
www.auto-bild.lt