Multivan PanAmericana premjera

front

Nors rugsėjo 15 – 27 dienomis šurmuliuojantis Frankfurto autosalonas tradiciškai laikomas lengvųjų automobilių meka, Volkswagen koncerno komercinio transporto padalinys Volkswagen Nutzfahrzeuge taip pat turi ką parodyti. Jo ekspozicijoje – ne viena pasaulinė premjera, tarp kurių ypač ryškiai spindi naujasis Multivan PanAmericana. Tai ypač tvirtai suręstas bekelei pritaikytas furgonas su efektingai kilstelėta tarpvėže.

Nors patys gamintojai Multivan PanAmericana oficialiai laiko koncepciniu automobiliu, jis yra tiek artimas masinei gamybai, kad bet kada gali tapti tikru modeliu ar specializuota ribotos serijos modifikacija, juolab, kad egzistuoja turistų, bekelės entuziastų ir ekstremalaus sporto profesionalų pamėgtas tokio pat pavadinimo ankstesnės kartos mikroautobusas, kurį ir pakeistų naujasis PanAmericana.

Oryx White baltos spalvos Multivan PanAmericana konceptas žvilgsnį traukia daugybe įdomių smulkmenų, kuriomis jis skiriasi nuo įprasto Multivan furgono. Išraiškinga PanAmericana emblema puikuojasi ant bagažinės durelių ir antrojo statramsčio, metalo spalva papuošti kai kurie radiatoriaus grotelių stipinai, virš masyvių slenksčių antdėklų nutystanti kontrastingos spalvos dekoratyvinė šoninė linija. Bekelės išvaizdą efektingai papildo beveik vienalytį masyvą automobilio apatinėje dalyje suformuojantys juodi buferių, ratų arkų ir durelių slenksčių antdėklai, sudarantys įdomų kontrastą kitiems kėbulo spalva nudažytiems ir metalo spalva blizgantiems išorės elementams.

Iš po juodų buferių kyšo iš lengvo lydinio nulieti dugno apsaugos skydų fragmentai.

rear

Keleivinio mikroautobuso salone vyrauja įdomus patvarių medžiagų ir bekelės prigimtį pabrėžiančių dekoratyvinių elementų derinys. Salono spalvinis sprendimas puikiai priderintas prie eksponuojamo mikroautobuso kėbulo spalvos. Sėdynės papuoštos dekoratyvinėmis juostelėmis ir masyviomis kontrastinėmis siūlėmis. Vietoj įprastų kilimėlių vairuotojo kabina ir salonas padengti rūsčią eksploatacijos kasdienybę lengvai pakeliančia aliuminio spalvos neslystančio metalo danga.

Volkswagen Nutzfahrzeuge marketingo specialistai šį modelį skiria visų pirma bekelės motociklų, keturračių ir kitokio ekstremalaus smulkiojo transporto mėgėjams, kuriems reikia visą šią mantą nugabenti iki sunkiai prieinamų trasų. Jis rekomenduojamas kaip idealus lenktyninių motociklų komandos automobilis. Būtent todėl Frankfurto parodoje eksponuojamas egzempliorius sukomplektuotas keliais labai specializuotos įrangos elementais: elektra valdoma krovinine rampa, bagažo skyriuje įtvirtintais ypač tvirtais krovinio fiksavimo kabliais ir pan.

Skaičiai ir faktai

Pavadinimas: 

Multivan PanAmericana Edition (koncepcinis modelis)

Paskirtis: 

Ekstremalių transporto priemonių transporteris ir lenktynininkų komandos automobilis.

Matmenys:

Ilgis – 4904 mm

Plotis – 1904 mm

Aukštis – 1990 mm

Tarpvėžė – 178 mm

Atstumas tarp ašių – 3000 mm

Užvažiavimo/nuvažiavimo kampas –  21,8°/16,2°

Pavaros tipas:

4Motion nuolatinė visų ratų pavara su mechaniniu galinio diferencialo blokatoriumi

Variklis ir pavarų dėžė:

2.0 TDI BMT (EA288), 150 kW/204 AG
(450 Nm maks. sukimo momentas, išvystomas aps. diapazone 1400 – 2000 aps./ min.)

7 laipsnių DSG (DQ500) pavarų dėžė

www.auto-bild.lt