Ir be to gerą automobilį padaryti dar geresniu – sudėtinga. Bet tikrai atnaujinti šį modelį buvo būtina…
Praėjo daugiau kaip treji metai nuo dabartinio A6 modelio gamybos pradžios. Per tą laikotarpį nupirkta pusė milijono šių automobilių – labai geras rezultatas, juolab kad šio automobilio
kaina Europoje nėra labai patraukli. Taigi vadinamajame modelio gyvavimo cikle atėjo metas atnaujinimui. O dabar žiūrime, kas pasikeitė. Iš pirmo žvilgsnio – nedaug. Subtiliai perprojektuotos grotelės, šiek tiek kitokie kėbulo išlenkimai, be to, atsirado galimybė užsisakyti „Matrix“ LED žibintus. Viskas. Ir nėra ko stebėtis, nes jei automobilis patinka, jo gražinti nereikia.
Deja, dažnai nutinka taip, kad didesni pokyčiai mūsų laukia viduje ir po variklio dangčiu. Prie puikių apdailos medžiagų jau spėjome priprasti, tačiau prietaisų skydelis siūlo keletą naujovių. Pavyzdžiui, tarp dviejų analoginių prietaisų įrengtame ekrane nuo šiol galima matyti žemėlapį. Dar labiau supaprastinta išmaniųjų prietaisų derinimo procedūra, papildomai galima užsisakyti LTE interneto ryšį.
„Audi“ inžinieriai labai didžiuojasi tuo, kad pavyko padidinti visų variklių galią ir kartu sumažinti į aplinką išskiriamo anglies dioksido kiekį („Euro 6“ standartas). Patobulinta 4.2 V8 (S6 ir RS6) variklio cilindrų atjungimo sistema, nuodugniai atnaujintas dyzelinis 3.0 TDI ir benzininis 3.0 V6 variklis – atjungiamas kompresorius, dviejų rūšių purkštukai. Tačiau blogą žinią turime specialistams, kurie remontuoja automatines „Multitronic“ pavarų dėžes – ši versija nebesiūloma su A6 modeliu (pagaliau!). Jos vietoje atsidūrė dviejų sankabų „S tronic“ (7b)
transmisija.
Be didesnio skandalo iš pasiūlymų sąrašo dingsta ir A6 Hybrid bei 2.8 FSI versija. Pristatymo, vykusio Drezdene, metu turėjome galimybę pasivažinėti automobiliais su dyzeliniu 3.0 TDI/320 AG ir benzininiu 2.0 TFSI/252 AG varikliu. Pirmasis jų – tikrai puikus: kartu su tobula automatine „Tiptronic“ transmisija užtikrinami puikūs rezultatai, saikingai naudojami degalai, be to, variklis skleidžia nuostabų garsą ir labai energingai reaguoja į greičio didinimą.
Trūkumai? Variklis gana sunkus, taigi jei planuojate dažnai ir greitai įveikinėti posūkius, verčiau pagalvokite apie benzininę versiją – ji bus ne tokia ekonomiška, už tad gerokai vikresnė. Greitai važiuojant, truputį kliūva ir šiek tiek dirbtinė vairo sistema, bet juk… A6 skirtas greitkeliams. Naujojo A6 kaina – nuo 38 896 Eur už 1.8 TFSI/190 AG versiją, universalas yra apie 2546 Eur brangesnis.
ABL, 2015 m. Nr. 1