Netrukus duris atversiančiame Šanchajaus autosalone Audi gamintojai demonstruos ir naują įkraunamą hibridą – Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro. Šis SUV klasės „gatvių kreiseris” spinduliuoja nežabotą galią ir sportiškumą, 100 km kelio sunaudodamas tik sunkiai įtikėtinus 2,5 l benzino.
Kinijos publikai pirmą kartą bus parodytas naujasis Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro jau pakeliui į masinę gamybą. Tikimasi, kad šis modelis į gatves išriedės 2016 metų pradžioje.
Maksimali galia su minimaliomis degalų sąnaudomis
Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro – pirmasis Audi modelis, kuriame vienu metu yra benzininis TFSI variklis, įkraunamas elektrinis pavaros mechanizmas ir quattro visų ratų pavara. Judesį šiam automobiliui suteikia 2.0 TFSI benzininio variklio ir elektros motoro tandemas, išvystantis 270 kW (367 AG) bendrąją galią ir iki 700 Nm maksimalų sukimo momentą. Šie parametrai suteikia galimybę gana masyviam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sek. ir išvystyti 220 km/val. maksimalų greitį.
Važiuojant standartiniu hibridiniu režimu (kai kartu veikia benzininis ir elektrinis varikliai), galima nuvažiuoti iki 1020 km. 100 km kelio sunaudojama tik 2,5 litro benzino ir į aplinką išmetama mažiau, kaip 60 g CO2. Važiuojant vien tik elektros varikliu, su pilna eigos akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 53 km kelią. Šiuo metu tai yra geriausias ekonomiškumo ir ekologiškumo rodiklis šioje klasėje. Matavimai atlikti pagal hibridiniams automobiliams Kinijoje taikomą PHEV metodiką.
Dar vienas naujojo Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro akcentas – naujoviška temperatūros valdymo sistema, apimanti visą automobiliu sukuriamos šilumos valdymą, pradedant variklių ir akumuliatorių aušinimu (kas ypač svarbu įkraunamiems hibridams) ir baigiant oro kondicionieriumi bei išmetimo sistema. Optimalus kaistančių automobilio dalių aušinimas, šilumos nuvedimas bei antrinis panaudojimas – viena iš priemonių, užtikrinančių aukštą Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro energinį efektyvumą.
Erdvė ir komfortas
Audi Q7 2.0 TFSI e-tron quattro – didelis aukščiausios klasės SUV, užtikrinantis neprilygstamą komfortą vairuotojui bei keleiviams ir suteikiantis jiems erdvią bagažinę dideliam kiekiui mantos susikrauti. Puikiai subalansuotos važiuoklės su papildomai montuojama adaptyvine pakaba dėka, automobilis rieda maksimaliai komfortiškai ir pasižymi puikiu valdomumu. Daugiafunkcinis vairaratis, Audi virtual cockpit skaitmeninis rodmenų skydas ir naujoviška MMI informacijos ir pramogų sistema užtikrina naujovišką ir išmanų automobilio valdymą.
Baziniame komplekte esanti MMI navigation plus navigacijos sistema patogiai valdoma MMI jutikliniu ekranu arba balso komandomis. Ji glaudžiai integruota į hibridinę eigos sistemą ir netgi yra tapusi savotišku jos valdymo pultu. Kai automobilis hibridiniu režimu važiuoja pagal navigacinės sistemos sudarytą maršrutą, navigaciniai duomenys panaudojami važiavimo energinio efektyvumo didinimui, pvz., automatiškai parenkami benzininio ir elektrinio variklio veikimo režimai, atsižvelgiant į kelyje būsimas įkalnes ir nuokalnes sudaromi pavarų perjungimo grafikai, pagal sankryžų skaičių planuojami start-stop ir stabdymo energijos regeneravimo sistemų įjungimo/išjungimo momentai.
Naujasis Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro – tikrai malonus atradimas dinamiško važinėjimo entuziastams tiek mieste, tiek greitkeliuose. Naujoviškas elektromechaninis stiprintuvas pasižymi neprilygstamu jautrumu ir tikslumu. Naujos konstrukcijos ratų pakaba net 60 kg lengvesnė už pirmtako pakabą ir pasižymi didesniu dinamiškumu. Žemesnis kėbulo svorio centras taip pat turi teigiamos įtakos važiavimo dinamikai.
Gamintojo nuotr.
www.auto-bild.lt