Modifikacija su 5 litrų darbinio tūrio varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 4,8 sekundės
„Ford Motor Company“ paskelbė kai kurias Europos rinkai siūlomų „Ford Mustang“ modifikacijų technines charakteristikas. Paaiškėjo, kad galingiausia siūloma modifikacija iki 100 km/h įsibėgės vos per 4,8 sekundės – tai greičiausias masinės gamybos „Ford“ modelis, kada nors pasiūlytas europiečiams. Europoje koncernas nuo metų pradžios jau sulaukė daugiau nei 2200 „Ford Mustang“ užsakymų.
Legendinis sportinis automobilis Europos rinkoje oficialiai bus parduodamas pirmą kartą per 50 metų „Mustang“ modelio istoriją. Kol kas europiečiams siūloma rinktis iš dviejų variklių – klasikinės 5 litrų darbinio tūrio „aštuoniukės“, generuojančios 421 AG ir turinčios 530 niutonmetrų sukimo momentą, arba 2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio, gebančio išvystyti 317 AG bei 432 Nm sukimo momentą.
Modifikacija su 5 litrų darbinio tūrio V8 ir šešių greičių mechanine pavarų dėže 100 km/h greitį pasiekia per 4,8 sekundės – tai greičiausias „Ford“ modelis pasiūlytas Europos rinkai nuo superautomobilio „Ford GT“ debiuto 2005 metais (tiesa, pastarasis buvo ribotos gamybos serijos). „Ford Mustang“ su 2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu ir mechanine pavarų dėže 100 km/h pasiekia per 5,8 sekundės. Pastarasis rezultatas įdomus ir dėl to, kad naujasis karštasis hečbekas „Ford Focus RS“ po variklio gaubtu turės tokią pačią jėgainę (tik kiek galingesnės versijos), todėl galima spėti, kad šio keturiais ratais varomo automobilio dinamika bus tokia pat ar net kiek geresnė.
„Ford Mustang“ vairuotojas galės pats reguliuoti automobilio važiuoklės ir jėgainės darbą pagal savo nuotaiką ir vairavimo aplinkybes naudojantis „Selectable Drive Modes“ funkcija, o pakliuvus į uždarą lenktynių trasą galės pasitelkti stebėsenos programą „Track Apps“, leidžiančią fiksuoti svarbiausius ekstremaliam vairavimui aktualius parametrus. „Ford Mustang“ su 5 litrų darbinio tūrio V8 varikliu taip pat turės greito starto iš vietos sistemą „Launch Control“, padedančią kuo greičiau įsibėgėti.
„Naujasis „Ford Mustang“ bus velniškai greitas ir tiesiog prispaus jus prie sėdynės, riaumojant galingam varikliui. Tačiau, „Mustang“ yra greitas ne tik tiesiojoje – vairavimo kokybė ir valdymas europiečiams turėtų tapti tikru atradimu“, – teigia „Mustang“ automobilio linijos direktorius Hermannas Salenbacuhas.
Naujasis „Ford Mustang“, kuriame įdiegtas „Ford“ 2,3 litrų darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis, iš panašių rinkoje esančių automobilių išsiskiria kukliomis degalų sąnaudomis – vos 8 l/100 km, o anglies dvideginio emisija neviršija 179 g/km.
Smagus kelyje ir greitkelyje
Europai skirtas „Ford Mustang“ standartinėje komplektacijoje jau turės „Performance Pack“ priedą, kurį sudaro pagerinti stabdžiai bei aušinimo sistema, pritaikyta dinaminiam vairavimui. Techniškai sudėtinga važiuoklė ir standi kėbulo struktūra bei pagalbinės technologijos padeda optimizuoti vairavimo dinamiką taip, kad sportiško važiavimo pojūtis būtų garantuotas.
Vairuotojas galės rinktis iš kelių važiavimo režimų „Drive Modes“ valdymo panelėje centrinėje konsolėje. Perjungimo svirtelėmis galima reguliuoti „AdvanceTrac“ elektroninės stabilumo kontrolės darbą, akceleratoriaus reakcijos greitį, pavarų perjungimo algoritmus ir suderinti automobilio valdymą taip, kad jis atitiktų „Normal“, „Sport+“, „Track“ ar „Snow/Wet“ nustatymus. „Effort Electric Power Assisted Steering“ režimai leidžia vairuotojams pasirinkti normalų, komfortišką ar sportišką vairo sukimo stiprumo ir tikslumo būdą.
„Launch Control“ sistema prieš startą variklio sūkius palaiko iš anksto nustatytame 3000 ir 4500 sūkių per minutę koridoriuje. Kai sankaba atleidžiama, sukimo momento perdavimas galiniams ratams yra kontroliuojamas taip, kad šie neprasisuktų ir užtikrintų greičiausią įsibėgėjimą. Elektroninė „Line Lock“ sistema leidžia blokuoti priekinius stabdžius, galiniams ratams leidžiant laisvai prasiskuti – tokiu būdu galima apšildyti galinių ratų padangas prieš startą.
„Ford Mustang“ montuojama nepriklausoma pakaba tiek priekyje, tiek gale. Automobilio kėbulo struktūra yra 28 proc. tvirtesnė nei pirmtako „Mustang“. Svoris pasiskirsto taip, kad 5 litrų darbinio tūrio modifikacijoje priekinei ašiai tenka 54 proc. svorio, o 2,3 litro darbinio tūrio modifikacijoje priekinė ašis gauna 53 proc. svorio.
Lengvo svorio medžiagos, įskaitant aliuminį, yra naudojamos variklio dangčiui, priekiniams sparnams bei stabdžiams padengti. Plienas, lazerinio suvirinimo ir hidro formavimo technikos prisideda prie tvirtesnio kėbulo, kuris suteikia daugiau saugumo ir vairavimo komforto.
Klasiškas dizainas ir moderni įranga
Naująjį „Ford Mustang“ rinkoje bus galima pasirinkti „fastback“ ar „convertible“ kėbulo formos su šešių greičių mechanine ar automatine pavarų dėže. Modelis turi aibę klasikinio dizaino elementų tokių kaip trijų dimensijų galiniai žibintai iš trijų dalių, įmantrios trapecijos formos grotelės ar ryklio nasrus priminantis automobilio priešakis.
„Ford“ pradėjo „Fort Mustang“ gamybos erą skirtą Europai savo „Flat Rock“ būstinėje, Mičigane, JAV. Europietiškieji „Ford Mustang“ bus siūlomi 10 spalvų, su standartiniais 19 colių ratais, automatiniais HID priekiniais žibintais, dviejų zonų klimato kontrole, LED galiniais žibintais ir galiniu difuzoriumi.
Į standartinę modelio įrangą įeina devynių kolonėlių garso sistema, „SYNC 2“ balso kontrolės sistema ir 8 colių spalvotas liečiamas ekranas. „Ford Mustang“ bus galima užsisakyti naujose „FordStore“ parduotuvėse visuose didžiuosiuose Europos miestuose. Pirmieji „Ford Mustang“ modeliai pasirodys prekyboje Europoje liepos mėnesį, o Didžiojoje Britanijoje – nuo spalio mėnesio.
Gamintojo nuotr.
www.auto-bild.lt