Audi toliau plečia TT modelio variklių gamą. Nuo liepos jau bus galima įsigyti Audi TT ir su 132 kW (180 AG) galios 1.8 TFSI varikliu, kuris bus montuojamas tiek į kupė, tiek į roadsterio kėbulą turinčius Audi TT.
1,798 cm3 darbinio tūrio turbininis 1.8 TFSI 1,250 – 5,000 aps/min. diapazone išvysto maksimalų 250 Nm sukimo momentą.
Varikliui dirbant nedidelėmis apkrovomis, kartu su FSI įpurškimo sistema veikia ir papildomas įpurškimo kolektorius. Šis inžinerinis sprendimas leidžia gerokai sumažinti degalų sąnaudas. Audi valvelift vožtuvų pakėlimo sistema išmaniai reguliuoja išmetimo vožtuvų pakėlimo aukštį, padidindama variklio elastingumą. Cilindrų bloko galvutėje sumontuotas išmetimo kolektorius ir pažangi variklio temperatūros režimų valdymo sistema taip pat pastebimai didina variklio energinį efektyvumą.
Audi TT Coupé su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sek. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių S tronic automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas užtrunka lygiai 7,0 sek.
Maksimalus greitis abiem atvejais – 241 km/val.
Audi TT Roadster su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže 100 km/val. greitį pasiekia per 7,2 s. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių S tronic automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas tęsiasi 7,3 sek.
Maksimalus greitis abiem atvejais – 237 km/val.
Audi TT 1.8 TFSI Coupé, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,0 arba 7,6 l benzino ir į aplinką išmeta 129 arba 138 g/km CO2.
Audi TT 1.8 TFSI Roadster, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,1 arba 7,7 l benzino ir į aplinką išmeta 132 arba 142 g/km CO2.
Be šio jėgos agregato į Audi TT gali būti montuojami 169 kW (230 AG) pajėgumo benzininis 2.0 TFSI variklis arba 135 kW (184 AG) galios 2.0 TDI ultra dyzelinis variklis. Padidintos galios modifikacijoje Audi TTS po variklio gaubtu dūzgia 228 kW (310 AG) pajėgumo benzininis 2.0 TTS galiūnas.
Net ir bazinės komplektacijos Audi TT – kompaktiškų gabaritų tvirtai suręstas nemažos galios šiuolaikiškas sportinis automobilis, pasižymintis lengvo lydinio elementų gausa ir išraiškingu dizainu, adaptyviniu vairo stiprintuvu ir reguliuojamo standumo sportine ratų pakaba.
Salone – vis tos pačios, paklausios, patogumu ir patikimumu garsėjančios sportinės sėdynės su integruotu galvos atlošu ir šio modelio vizitine kortele tampantis Audi virtual cockpit skaitmeninis prietaisų skydas.
Bazinės komplektacijos Audi TT 1.8 TFSI Coupé kainuos nuo 33 685 eurų, o nedengto Audi TT 1.8 TFSI Roadster kaina prasidės nuo 36 272 eurų.
Gamintojo nuotr.
www.auto-bild.lt